Wspieranie dzieci w rozwoju umysłowym w przedszkolu i szkole
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 10-1S-WDU1 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Wspieranie dzieci w rozwoju umysłowym w przedszkolu i szkole |
Jednostka: | Instytut Wspomagania Rozwoju Człowieka i Edukacji |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
0 LUB
3.00
(w zależności od programu)
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Efekty uczenia się: |
PEP1_W09 Zna podstawy pedagogiczne i psychologiczne wspierania dzieci w: a/ precyzyjnej klasyfikacji; b/ wiązaniu przyczyny i skutku c/ przewidywaniu tego, co się zdarzyć może; d/ wnioskowaniu o zmianach odwracalnych, nieodwracalnych i częściowo odwracalnych PEP1_U03 Potrafi organizować zadania i zabawy wspierające dzieci w precyzyjniejszej klasyfikacji, umiejętności łączenia przyczyny ze skutkiem i przewidywania, co się wydarzyć może oraz wnioskowaniu o zmianach Potrafi koordynować zajęcia i zabawy realizowane w różnych zakresach działalności pedagogicznej przedszkola i szkoły dla sukcesywnego wspierania dzieci w rozwoju umysłowym Respektuje ustalenia zawarte w pedagogice pytań S. Szumana PEP1_U04 Orientuje się w roli emocji w regulowaniu czynności umysłowych dzieci PEP1_K02 Wspiera dzieci w rozwoju umysłowym bez narzucania im dorosłych form rozumowania Wykazuje się postawą wspierającą dzieci w rozwoju rozumowania i potrafi powstrzymać się od poprawiania, krytykowania i rozwiązywania problemów za dziecko |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/2020" (zakończony)
Okres: | 2019-10-01 - 2020-02-16 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
Wykład, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Karolina Skarbek-Jaskólska | |
Prowadzący grup: | Edyta Gruszczyk-Kolczyńska, Karolina Skarbek-Jaskólska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Egzamin |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.