Social Influence
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 00-0F-SIL |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Social Influence |
Jednostka: | Instytut Wspomagania Rozwoju Człowieka i Edukacji |
Grupy: |
Problemy współczesnej edukacji - konw. w jęz. obcym - I rok, 2 sem. PE (II st. st. stac.) - 1 obow. Społeczne problemy współcz. świata - konw. w jęz. obcym - I rok PC (II st. st. stac.) - 1 obow. |
Punkty ECTS i inne: |
0 LUB
2.00
(w zależności od programu)
|
Język prowadzenia: | angielski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Skrócony opis: |
Zajęcia poświęcone są wybranym zagadnieniom z zakresu psychologii społecznej, w szczególności różnym formom wpływu społecznego. Po ukończeniu zajęć, student zna podstawowe mechanizmy wpływu społecznego, rozumie procesy zachodzące podczas interakcji w grupie oraz z autorytetem, potrafi dostrzec i rozpoznać techniki wpływu społecznego zastosowane w praktyce. Pomiar efektów: Aktywność na zajęciach Przygotowanie i prezentacja projektu warsztatów |
Pełny opis: |
Konformizm i posłuszeństwo autorytetom Procesy grupowe Sekwencyjne techniki wpływu społecznego Wiarygodność nadawcy Wpływ społeczny w mediach Metody wpływu społecznego stosowane w reklamie Prezentacja projektów dotyczących analizy metod wpływu społecznego zastosowanych w reklamie skierowanej do dzieci |
Literatura: |
Literatura obowiązkowa: Brown R., Group processes: dynamics within and between groups, Blackwell Publishing, Oxford 2000. Pratkanis A. R., Aronson E., Age of Propaganda: the everyday use and abuse of persuasion, Henry Holt and Company, New York 2002. Literatura uzupełniająca: Cialdini R. B., Influence : science and practice, Allyn & Bacon, Boston 2001. |
Metody i kryteria oceniania: |
Aktywność na zajęciach Przygotowanie i prezentacja analizy metod stosowanych w reklamach skierowanych do dzieci |
Praktyki zawodowe: |
Nakład pracy studenta: 15 h -udział w zajęciach, 35h - przygotowanie do zajęć, przygotowanie warsztatów Punkty ECTS: 2 |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2019/2020" (zakończony)
Okres: | 2020-02-17 - 2020-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT KON
|
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin, 12 miejsc
|
|
Koordynatorzy: | Ariadna Ciążela | |
Prowadzący grup: | Ariadna Ciążela | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-02-21 |
Przejdź do planu
PN KON
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin, 12 miejsc
|
|
Koordynatorzy: | Ariadna Ciążela | |
Prowadzący grup: | Ariadna Ciążela | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | |
Skrócony opis: |
Pomiar efektów kształcenia: Aktywność na zajęciach Przygotowanie i prezentacja projektu warsztatów |
|
Pełny opis: |
Konformizm i posłuszeństwo autorytetom Procesy grupowe Sekwencyjne techniki wpływu społecznego Wiarygodność nadawcy Wpływ społeczny w mediach Metody wpływu społecznego stosowane w reklamie Prezentacja projektów dotyczących analizy metod wpływu społecznego zastosowanych w reklamie skierowanej do dzieci |
|
Literatura: |
Literatura obowiązkowa: Brown R., Group processes: dynamics within and between groups, Blackwell Publishing, Oxford 2000. Pratkanis A. R., Aronson E., Age of Propaganda: the everyday use and abuse of persuasion, Henry Holt and Company, New York 2002. Literatura uzupełniająca: Cialdini R. B., Influence : science and practice, Allyn & Bacon, Boston 2001. |
|
Uwagi: |
Metody: Praca z tekstem i filmem dokumentalnym, praca w grupach, dyskusja Nakład pracy studenta: 15 h -udział w zajęciach, 35h - przygotowanie do zajęć, przygotowanie warsztatów Punkty ECTS: 2 Link do zespołu: https://teams.microsoft.com/l/team/19%3af539d2194eb94242a1f857708da42b64%40thread.tacv2/conversations?groupId=f1b07355-37f7-4419-8522-efb08fe8e4e7&tenantId=aee18df6-9fc6-4188-b9f4-b3f12e451c86 |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2021-02-22 - 2021-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT KON
|
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin, 13 miejsc
|
|
Koordynatorzy: | Ariadna Ciążela | |
Prowadzący grup: | Ariadna Ciążela | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | |
Skrócony opis: |
Pomiar efektów kształcenia: Aktywność na zajęciach Przygotowanie i prezentacja projektu warsztatów |
|
Pełny opis: |
Konformizm i posłuszeństwo autorytetom Procesy grupowe Sekwencyjne techniki wpływu społecznego Wiarygodność nadawcy Wpływ społeczny w mediach Metody wpływu społecznego stosowane w reklamie Prezentacja projektów dotyczących analizy metod wpływu społecznego zastosowanych w reklamie skierowanej do dzieci |
|
Literatura: |
Literatura obowiązkowa: Brown R., Group processes: dynamics within and between groups, Blackwell Publishing, Oxford 2000. Pratkanis A. R., Aronson E., Age of Propaganda: the everyday use and abuse of persuasion, Henry Holt and Company, New York 2002. Literatura uzupełniająca: Cialdini R. B., Influence : science and practice, Allyn & Bacon, Boston 2001. |
|
Uwagi: |
Metody: Praca z tekstem i filmem dokumentalnym, praca w grupach, dyskusja Nakład pracy studenta: 15 h -udział w zajęciach, 35h - przygotowanie do zajęć, przygotowanie warsztatów Punkty ECTS: 2 Link do zespołu: https://teams.microsoft.com/l/team/19%3affe83dd3ad164da9a10a99c0faa0c8ee%40thread.tacv2/conversations?groupId=f99daaf4-b1fe-4a5a-952c-421a7fb00280&tenantId=aee18df6-9fc6-4188-b9f4-b3f12e451c86 |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-02-20 |
Przejdź do planu
PN KON
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin, 13 miejsc
|
|
Koordynatorzy: | Ariadna Ciążela | |
Prowadzący grup: | Ariadna Ciążela | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Skrócony opis: |
Zajęcia poświęcone są wybranym zagadnieniom z zakresu psychologii społecznej, w szczególności różnym formom wpływu społecznego. Po ukończeniu zajęć, student zna podstawowe mechanizmy wpływu społecznego, rozumie procesy zachodzące podczas interakcji w grupie oraz z autorytetem, potrafi dostrzec i rozpoznać techniki wpływu społecznego zastosowane w praktyce. Pomiar efektów: Aktywność na zajęciach Przygotowanie i prezentacja projektu warsztatów |
|
Pełny opis: |
Konformizm i posłuszeństwo autorytetom Procesy grupowe Sekwencyjne techniki wpływu społecznego Wiarygodność nadawcy Wpływ społeczny w mediach Metody wpływu społecznego stosowane w reklamie Prezentacja projektów dotyczących analizy metod wpływu społecznego zastosowanych w reklamie skierowanej do dzieci |
|
Literatura: |
Literatura obowiązkowa: Brown R., Group processes: dynamics within and between groups, Blackwell Publishing, Oxford 2000. Pratkanis A. R., Aronson E., Age of Propaganda: the everyday use and abuse of persuasion, Henry Holt and Company, New York 2002. Literatura uzupełniająca: Cialdini R. B., Influence : science and practice, Allyn & Bacon, Boston 2001. |
|
Uwagi: |
Metody: Praca z tekstem i filmem dokumentalnym, praca w grupach, dyskusja Nakład pracy studenta: 15 h -udział w zajęciach, 35h - przygotowanie do zajęć, przygotowanie warsztatów Punkty ECTS: 2 |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2022-02-21 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT KON
|
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin, 13 miejsc
|
|
Koordynatorzy: | Ariadna Ciążela | |
Prowadzący grup: | Ariadna Ciążela | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | |
Skrócony opis: |
Zajęcia poświęcone są wybranym zagadnieniom z zakresu psychologii społecznej, w szczególności różnym formom wpływu społecznego. Po ukończeniu zajęć, student zna podstawowe mechanizmy wpływu społecznego, rozumie procesy zachodzące podczas interakcji w grupie oraz z autorytetem, potrafi dostrzec i rozpoznać techniki wpływu społecznego zastosowane w praktyce. Pomiar efektów: Aktywność na zajęciach Przygotowanie i prezentacja projektu warsztatów |
|
Pełny opis: |
Konformizm i posłuszeństwo autorytetom Procesy grupowe Sekwencyjne techniki wpływu społecznego Wiarygodność nadawcy Wpływ społeczny w mediach Metody wpływu społecznego stosowane w reklamie Prezentacja projektów dotyczących analizy metod wpływu społecznego zastosowanych w reklamie skierowanej do dzieci |
|
Literatura: |
Literatura obowiązkowa: Brown R., Group processes: dynamics within and between groups, Blackwell Publishing, Oxford 2000. Pratkanis A. R., Aronson E., Age of Propaganda: the everyday use and abuse of persuasion, Henry Holt and Company, New York 2002. Literatura uzupełniająca: Cialdini R. B., Influence : science and practice, Allyn & Bacon, Boston 2001. |
|
Uwagi: |
Metody: Praca z tekstem i filmem dokumentalnym, praca w grupach, dyskusja Nakład pracy studenta: 15 h -udział w zajęciach, 35h - przygotowanie do zajęć, przygotowanie warsztatów Punkty ECTS: 2 |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.