Umiejętności językowe dzieci - rozwój, diagnoza, wspomaganie
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | SP-UJD |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Umiejętności językowe dzieci - rozwój, diagnoza, wspomaganie |
Jednostka: | Instytut Wspomagania Rozwoju Człowieka i Edukacji |
Grupy: |
Obowiązkowe dla stud. podyplomowych: edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna |
Punkty ECTS i inne: |
0 LUB
3.00
(w zależności od programu)
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Literatura: |
1 |
Efekty uczenia się: |
Słuchacz: będzie wiedział w jaki sposób kształtują się sprawności i umiejętności językowe dzieci będzie wiedział jakie czynniki decyduja o rozwoju i poziomie umiejętności językowych u dzieci Umiejętności będzie umiał poprawnie sformułowac wnioski z pedagogicznej diagnozy przeprowadzonej pod kątem wykrywania i określania rodzaju, zakresu i stopnia trudności językowych u dzieci, Kompetencje społeczne Będzie miał świadomość znaczenia jakie dla ogólnego rozwoju i uczenia się dziecka ma poziom rozwoju umiejętności językowych |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/2020" (zakończony)
Okres: | 2019-10-01 - 2020-02-16 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 10 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Agnieszka Olechowska | |
Prowadzący grup: | Agnieszka Olechowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę |
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.