Psychologia widzenia
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | SP-PSW |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Psychologia widzenia |
Jednostka: | Instytut Edukacji Artystycznej |
Grupy: |
Obowiązkowe dla stud. podyplomowych: grafika komputerowa i multimedialna |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Efekty uczenia się: |
Wiedza: 1. Słuchacz wie, jakie procesy psychologiczne warunkują percepcję wizualną człowieka i jak można nimi manipulować przy pomocy bodźców wzrokowych. 2. Słuchacz zna na poziomie podstawowym i poszerzonym reguły konstruowania przekazu audiowizualnego oraz zasady jego interpretacji. 3. Słuchacz wie, jak wykorzystywana jest komunikacja wizualna, w szczególności zaś audiowizualna, w komunikacji internetowej, zwłaszcza do działań reklamowych. Umiejętności: 1. Słuchacz potrafi dyskutować na temat zasad komunikacji wizualnej, audiowizualnej i kontekstów kulturowych komunikacji, umiejętnie argumentując przez odwołanie do nabytej wiedzy. Kompetencje: 1. Słuchacz posługując się znakiem graficznym w dowolnym poznanym medium, potrafi komunikować się z odbiorcą |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.