Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Konstruowanie programów edukacyjnych dla uzdolnionych dzieci

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: SP-KPE
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Konstruowanie programów edukacyjnych dla uzdolnionych dzieci
Jednostka: Instytut Wspomagania Rozwoju Człowieka i Edukacji
Grupy:
Punkty ECTS i inne: (brak) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: polski
Rodzaj przedmiotu:

obowiązkowe

Skrócony opis:

Sposób pomiaru

egzamin

Sposób pomiaru

egzamin

Sposób pomiaru

egzamin

Pełny opis:

• Autorskie programy edukacyjne: wymogi ustalone w dokumentach ministerialnych

• Psychologiczne, pedagogiczne i merytoryczne zasady doboru treści kształcenia i planowania ich z perspektywą edukacyjną i możliwościami umysłowymi dziećmi 1 • Porównywanie autorskich programów edukacyjnych: mocne i słabe strony

• Konstruowanie autorskiego programu (wersja minimum i wersja rozszerzona) wspomagania rozwoju umysłowego i edukacji matematycznej dla dzieci

• Sprawdzenie wiedzy i umiejętności studentów

Efekty uczenia się:

EFEKTY KSZTAŁCENIA I ICH OCENA

Wiedza (max. 10) Sposób pomiaru

1. Student orientuje się w autorskich programach edukacyjnych: wymogi ustalone w dokumentach ministerialnych egzamin

2. Student orientuje się w psychologicznych, pedagogicznych i merytorycznych zasady doboru treści kształcenia i planowania ich z perspektywą edukacyjną i możliwościami umysłowymi dziećmi

3. Student porównuje autorskie programy edukacyjne: ich mocne i słabe strony

Umiejętności (max. 10) Sposób pomiaru

1. Student opracowuje autorski program edukacyjny dla starszych przedszkolaków lub małych uczniów z edukacji matematycznej egzamin

2 Student potrafi przeprowadzić krytyczną analizę gotowych programów edukacyjnych

3 Student konstruuje autorski program (wersja minimum i wersja rozszerzona) wspomagania rozwoju umysłowego i edukacji matematycznej dla dzieci

Kompetencje społeczne (max. 10) Sposób pomiaru

1. Student rozumie konieczność ponoszenia odpowiedzialności za autorski program edukacyjny egzamin

2. Student rozumienie obowiązek sprawdzenia skuteczności edukacyjnej autorskiego programu, nim się go udostępni do szerszego stosowania

Metody i kryteria oceniania:

Wykład połączny z pokazem, dyskusja, prezentacja własnego programu i udział w krytycznej analizie

Przedmiot nie jest oferowany w żadnym z aktualnych cykli dydaktycznych.
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.0.0-7 (2024-02-19)