Dydaktyka szkoły wyższej - 2
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | SD-1D-DSW2 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Dydaktyka szkoły wyższej - 2 |
Jednostka: | Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej |
Grupy: |
Obowiązkowe dla I roku DD-SD-1 Obowiązkowe dla I roku DD-SD, stacjonarne III stopnia |
Punkty ECTS i inne: |
0 LUB
1.00
(w zależności od programu)
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Pełny opis: |
1. Uczenie się i nauczanie – ujęcia teoretyczne i praktyka edukacyjna. 2. Edukacja dorosłych i specyfika kształcenia w szkole wyższej. 3. Cele kształcenia a dobór treści i formy zajęć dydaktycznych. 4. Metody kształcenia w szkole wyższej – wykład, zajęcia warsztatowe z małą grupą, e-learning, metoda tutoringu, konwersatorium. 5. Udzielanie informacji zwrotnej i ocenianie. 6. Refleksja nad własną pracą nauczycielską i jej ewaluacja. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2021-02-22 - 2021-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ KON
PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 10 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Danuta Uryga, Anna Zajenkowska | |
Prowadzący grup: | Danuta Uryga, Marta Wiatr | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie | |
Skrócony opis: |
SPOSOBY POMIARU EFEKTÓW UCZENIA SIĘ Bieżąca ocena przygotowania do zajęć, realizacji zadań w ramach pracy własnej, aktywności w trakcie zajęć. Kryteria oceny: adekwatność wobec stawianych wymagań, aktywność i zaangażowanie w realizację zadań, terminowość wykonywanych zadań w ramach pracy własnej. |
|
Pełny opis: |
Uczenie się studentów – cele kształcenia a efekty Obserwacja koleżeńska jako narzędzie refleksji nad nauczaniem i uczeniem się |
|
Uwagi: |
METODY KSZTAŁCENIA: konwersatorium z elementami wykładu, rozmowy w parach, praca zespołowa. NAKŁAD PRACY STUDENTA: >b> FORMA AKTYWNOŚCI: Godziny kontaktowe: 10 godz. Przygotowanie do zajęć: 10 godz. Sumaryczna liczba punktów ECTS: 1 |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2022-02-21 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN KON
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 10 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Danuta Uryga | |
Prowadzący grup: | Danuta Uryga, Marta Wiatr | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie | |
Skrócony opis: |
SPOSOBY POMIARU EFEKTÓW UCZENIA SIĘ Bieżąca ocena przygotowania do zajęć, realizacji zadań w ramach pracy własnej, aktywności w trakcie zajęć. Kryteria oceny: adekwatność wobec stawianych wymagań, aktywność i zaangażowanie w realizację zadań, terminowość wykonywanych zadań w ramach pracy własnej. |
|
Pełny opis: |
Uczenie się studentów – cele kształcenia a efekty Obserwacja koleżeńska jako narzędzie refleksji nad nauczaniem i uczeniem się |
|
Uwagi: |
METODY KSZTAŁCENIA: konwersatorium z elementami wykładu, rozmowy w parach, praca zespołowa. NAKŁAD PRACY STUDENTA: >b> FORMA AKTYWNOŚCI: Godziny kontaktowe: 10 godz. Przygotowanie do zajęć: 10 godz. Sumaryczna liczba punktów ECTS: 1 |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2022/2023" (zakończony)
Okres: | 2023-02-20 - 2023-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ KON
PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 10 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Urszula Dernowska | |
Prowadzący grup: | Urszula Dernowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie
Konwersatorium - Zaliczenie |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2023/2024" (zakończony)
Okres: | 2024-02-19 - 2024-09-30 |
Przejdź do planu
PN KON
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 10 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Urszula Dernowska | |
Prowadzący grup: | Urszula Dernowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2024/2025" (jeszcze nie rozpoczęty)
Okres: | 2025-02-24 - 2025-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Laboratorium/warsztaty, 10 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Urszula Dernowska | |
Prowadzący grup: | Urszula Dernowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie
Laboratorium/warsztaty - Zaliczenie |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.