Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Warsztat pracy rekrutera

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: PE-2S-WPR
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Warsztat pracy rekrutera
Jednostka: Instytut Pedagogiki
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 0 LUB 2.00 (w zależności od programu) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: polski
Rodzaj przedmiotu:

obowiązkowe

Pełny opis:

TREŚCI PROGRAMOWE

1. Zakres zadań rekrutera. Proces rekrutacji a proces selekcji

2. Konstruowanie profilu osobowościowego potencjalnego kandydata

3. Tworzenie ogłoszenia o pracę

4. Efektywny nabór kandydatów. Docieranie do grup potencjalnych kandydatów z wykorzystaniem metod pośrednich i bezpośrednich. Aktywne metody pozyskiwania pracowników

5. Skuteczne metody selekcji kandydatów i ich dobór ze względu na stanowisko pracy

6. Warsztat prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej

7. Wybór kandydata na stanowisko pracy. Konsekwencje dokonanego wyboru

Networking i budowanie bazy kandydatów

Efekty uczenia się:

Wiedza

Posiada wiedzę z zakresu rekrutacji i selekcji pracowników. Wie jak konstruować profil osobowościowy potencjalnego kandydata i ogłoszenie o pracę oraz jak organizować nabór na stanowisko. Wie jak i gdzie szukać pracowników, korzystając z pośrednich i bezpośrednich form dotarcia do kandydatów. Zna metody selekcji kandydatów.

Umiejętności

Posiada umiejętności obserwowania, wyszukiwania i przetwarzania informacji w celu skutecznego prowadzenia poszczególnych elementów procesu rekrutacji i selekcji kandydatów

Potrafi wykorzystać posiadaną wiedzę z zakresu prowadzenia rekrutacji i selekcji w sposób praktyczny - potrafi samodzielnie przeprowadzić wybrane elementy procesu rekrutacji, umie dobrać i zastosować odpowiednie metody selekcji kandydatów, potrafi poprowadzić rozmowę kwalifikacyjną

Kompetencje społeczne

Ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności z zakresu prowadzenia procesu rekrutacji i selekcji oraz rozumie potrzebę ciągłego rozwoju zawodowego

Jest odpowiedzialny za własne przygotowanie i prowadzone działania z zakresu prowadzenia przebiegu rekrutacji i selekcji kandydatów do pracy

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/2021" (zakończony)

Okres: 2021-02-22 - 2021-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Laboratorium/warsztaty, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Justyna Bluszcz
Prowadzący grup: Emilia Palankiewicz-Mitrut
Strona przedmiotu: https://teams.microsoft.com/l/team/19%3a5f91f55884974f9db18c2dd9a628e922%40thread.tacv2/conversations?groupId=6361a85a-febc-4633-a709-482d98853e38&tenantId=aee18df6-9fc6-4188-b9f4-b3f12e451c86
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Skrócony opis:

SPOSOBY POMIARU EFEKTÓW KSZTAŁCENIA

WIEDZA

- ocena wypowiedzi ustnych w formie dyskursu prowadzonego podczas zajęć

- ocena merytorycznej zawartości prezentacji na zadany temat oraz ocena odpowiedzi ustnych na pytania problemowe

UMIEJĘTNOŚCI

- ocena wypowiedzi ustnych w formie dyskursu prowadzonego podczas zajęć,

- ocena poziomu i jakości uczestnictwa w dyskursie prowadzonym podczas zajęć,

- ocena prezentacji przedstawionej na zajęciach oraz poziomu aktywizacji uczestników zajęć - symulacja, ćwiczenia integrujące,

- prezentacja na zadany temat (case study),

KOMPETENCJE SPOŁECZNE

- ocena poziomu i jakości uczestnictwa w dyskursie prowadzonym podczas zajęć oraz zaangażowania w wykonywanie ćwiczeń

Pełny opis:

TREŚCI PROGRAMOWE

1. Zakres zadań rekrutera. Proces rekrutacji a proces selekcji

2. Konstruowanie profilu osobowościowego potencjalnego kandydata

3. Tworzenie ogłoszenia o pracę

4. Efektywny nabór kandydatów. Docieranie do grup potencjalnych kandydatów z wykorzystaniem metod pośrednich i bezpośrednich. Aktywne metody pozyskiwania pracowników

5. Skuteczne metody selekcji kandydatów i ich dobór ze względu na stanowisko pracy

6. Warsztat prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej

7. Wybór kandydata na stanowisko pracy. Konsekwencje dokonanego wyboru

8. Networking i budowanie bazy kandydatów

Literatura:

OBOWIĄZKOWA:

- Kodeks pracy 2021 z komentarzem, Wyd. INFOR, Warszawa 2021

- Gojtowska M., Candidate Experience. Jeszcze kandydat, czy już klient?, Wolters Kluwer, Warszawa 2019

- Wieczorek D., Skuteczna rekrutacja, czyli jak samodzielnie zatrudnić właściwą osobę na właściwe stanowisko, Onepress, Warszawa 2016

- Woźniak J., Rekrutacja. Teoria i praktyka, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2013

UZUPEŁNIAJĄCA:

- Pisarczyk Ł., Różne formy zatrudnienia, Dom Wydawniczy Abc, Warszawa 2003

- Prokopowicz P., Rekrutacja i selekcja oparta na dowodach. 33 zasady skutecznego naboru pracowników, Wolters Kluwer, Warszawa 2016

Uwagi:

METODY KSZTAŁCENIA

- praca z tekstem,

- dyskusja dydaktyczna,

- ćwiczenia praktyczne, w tym przesyłane (i odsyłane) za pośrednictwem aplikacji Microsoft TEAMS

- praca w zespołach

- analiza przypadków,

NAKŁAD PRACY STUDENTA

FORMA AKTYWNOŚCI (średnia liczba godzin na zrealizowanie aktywności)

Godziny kontaktowe (ćwiczenia): 15 godz.

Przygotowanie się do zajęć, lektury: 15 godz.

Przygotowanie się do zaliczenia na ocenę: 10 godz.

Przygotowanie prezentacji: 10 godz

Sumaryczna liczba punktów ECTS 2

W okresie obowiązywania trybu pracy zdalnej ćwiczenia odbywają się w aplikacji MS Teams w grupie: Warsztat pracy rekrutera

Zajęcia w cyklu "Semestr letni dla niestacjonarnych 2020/2021" (zakończony)

Okres: 2021-02-22 - 2021-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Laboratorium/warsztaty, 12 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Justyna Bluszcz
Prowadzący grup: Emilia Palankiewicz-Mitrut
Strona przedmiotu: https://teams.microsoft.com/l/team/19%3a03399a8bba1a499faf0fb194c14a30d0%40thread.tacv2/conversations?groupId=23fc6208-4be8-40ba-b4aa-644969878f95&tenantId=aee18df6-9fc6-4188-b9f4-b3f12e451c86
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Skrócony opis:

SPOSOBY POMIARU EFEKTÓW KSZTAŁCENIA

WIEDZA

- ocena wypowiedzi ustnych w formie dyskursu prowadzonego podczas zajęć

- ocena merytorycznej zawartości prezentacji na zadany temat oraz ocena odpowiedzi ustnych na pytania problemowe

UMIEJĘTNOŚCI

- ocena wypowiedzi ustnych w formie dyskursu prowadzonego podczas zajęć,

- ocena poziomu i jakości uczestnictwa w dyskursie prowadzonym podczas zajęć,

- ocena prezentacji przedstawionej na zajęciach oraz poziomu aktywizacji uczestników zajęć - symulacja, ćwiczenia integrujące,

- prezentacja na zadany temat (case study),

KOMPETENCJE SPOŁECZNE

- ocena poziomu i jakości uczestnictwa w dyskursie prowadzonym podczas zajęć oraz zaangażowania w wykonywanie ćwiczeń

Pełny opis:

TREŚCI PROGRAMOWE

1. Zakres zadań rekrutera. Proces rekrutacji a proces selekcji

2. Konstruowanie profilu osobowościowego potencjalnego kandydata

3. Tworzenie ogłoszenia o pracę

4. Efektywny nabór kandydatów. Docieranie do grup potencjalnych kandydatów z wykorzystaniem metod pośrednich i bezpośrednich. Aktywne metody pozyskiwania pracowników

5. Skuteczne metody selekcji kandydatów i ich dobór ze względu na stanowisko pracy

6. Warsztat prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej

7. Wybór kandydata na stanowisko pracy. Konsekwencje dokonanego wyboru

8. Networking i budowanie bazy kandydatów

Literatura:

OBOWIĄZKOWA:

- Kodeks pracy 2021 z komentarzem, Wyd. INFOR, Warszawa 2021

- Gojtowska M., Candidate Experience. Jeszcze kandydat, czy już klient?, Wolters Kluwer, Warszawa 2019

- Wieczorek D., Skuteczna rekrutacja, czyli jak samodzielnie zatrudnić właściwą osobę na właściwe stanowisko, Onepress, Warszawa 2016

- Woźniak J., Rekrutacja. Teoria i praktyka, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2013

UZUPEŁNIAJĄCA:

- Pisarczyk Ł., Różne formy zatrudnienia, Dom Wydawniczy Abc, Warszawa 2003

- Prokopowicz P., Rekrutacja i selekcja oparta na dowodach. 33 zasady skutecznego naboru pracowników, Wolters Kluwer, Warszawa 2016

Uwagi:

METODY KSZTAŁCENIA

- praca z tekstem,

- dyskusja dydaktyczna,

- ćwiczenia praktyczne, w tym przesyłane (i odsyłane) za pośrednictwem aplikacji Microsoft TEAMS

- praca w zespołach

- analiza przypadków,

NAKŁAD PRACY STUDENTA

FORMA AKTYWNOŚCI (średnia liczba godzin na zrealizowanie aktywności)

Godziny kontaktowe (ćwiczenia): 12 godz.

Przygotowanie się do zajęć, lektury: 15 godz.

Przygotowanie się do zaliczenia na ocenę: 10 godz.

Przygotowanie prezentacji: 13 godz

Sumaryczna liczba punktów ECTS 2

W okresie obowiązywania trybu pracy zdalnej ćwiczenia odbywają się w aplikacji MS Teams w grupie: Warsztat pracy rekrutera NIESTACJONARNE

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/2022" (zakończony)

Okres: 2022-02-21 - 2022-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Laboratorium/warsztaty, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Justyna Bluszcz
Prowadzący grup: Justyna Bluszcz
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Skrócony opis:

SPOSOBY POMIARU EFEKTÓW KSZTAŁCENIA

WIEDZA

- ocena wypowiedzi ustnych w formie dyskursu prowadzonego podczas zajęć

- ocena merytorycznej zawartości pracy zaliczeniowej

UMIEJĘTNOŚCI

- ocena wypowiedzi ustnych w formie dyskursu prowadzonego podczas zajęć,

- ocena poziomu i jakości uczestnictwa w dyskursie prowadzonym podczas zajęć,

- ocena prezentacji przedstawionej na zajęciach oraz poziomu aktywizacji uczestników zajęć - symulacja, ćwiczenia integrujące,

- ocena pracy zaliczeniowej (portfolio rekrutera),

KOMPETENCJE SPOŁECZNE

- ocena poziomu i jakości uczestnictwa w dyskursie prowadzonym podczas zajęć oraz zaangażowania w wykonywanie ćwiczeń

Pełny opis:

TREŚCI PROGRAMOWE

1. Zakres zadań rekrutera. Proces rekrutacji a proces selekcji

2. Konstruowanie profilu osobowościowego potencjalnego kandydata

3. Tworzenie ogłoszenia o pracę

4. Efektywny nabór kandydatów. Docieranie do grup potencjalnych kandydatów z wykorzystaniem metod pośrednich i bezpośrednich. Aktywne metody pozyskiwania pracowników

5. Skuteczne metody selekcji kandydatów i ich dobór ze względu na stanowisko pracy

6. Warsztat prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej

7. Wybór kandydata na stanowisko pracy. Konsekwencje dokonanego wyboru

8. Networking i budowanie bazy kandydatów

Literatura:

OBOWIĄZKOWA:

- Kodeks pracy 2021 z komentarzem, Wyd. INFOR, Warszawa 2021

- Gojtowska M., Candidate Experience. Jeszcze kandydat, czy już klient?, Wolters Kluwer, Warszawa 2019

- Wieczorek D., Skuteczna rekrutacja, czyli jak samodzielnie zatrudnić właściwą osobę na właściwe stanowisko, Onepress, Warszawa 2016

- Woźniak J., Rekrutacja. Teoria i praktyka, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2013

UZUPEŁNIAJĄCA:

- Pisarczyk Ł., Różne formy zatrudnienia, Dom Wydawniczy Abc, Warszawa 2003

- Prokopowicz P., Rekrutacja i selekcja oparta na dowodach. 33 zasady skutecznego naboru pracowników, Wolters Kluwer, Warszawa 2016

Uwagi:

METODY KSZTAŁCENIA

- praca z tekstem,

- dyskusja dydaktyczna,

- ćwiczenia praktyczne, w tym przesyłane (i odsyłane) za pośrednictwem aplikacji Microsoft TEAMS

- praca w zespołach

- analiza przypadków,

NAKŁAD PRACY STUDENTA

FORMA AKTYWNOŚCI (średnia liczba godzin na zrealizowanie aktywności)

Godziny kontaktowe (ćwiczenia): 15 godz.

Przygotowanie się do zajęć, lektury: 15 godz.

Przygotowanie się do zaliczenia na ocenę: 10 godz.

Przygotowanie prezentacji: 10 godz

Sumaryczna liczba punktów ECTS 2

Zajęcia w cyklu "Semestr letni dla niestacjonarnych 2021/2022" (zakończony)

Okres: 2022-02-21 - 2022-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Laboratorium/warsztaty, 12 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Justyna Bluszcz
Prowadzący grup: Justyna Bluszcz
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Skrócony opis:

SPOSOBY POMIARU EFEKTÓW KSZTAŁCENIA

WIEDZA

- ocena wypowiedzi ustnych w formie dyskursu prowadzonego podczas zajęć

- ocena merytorycznej zawartości pracy zaliczeniowej

UMIEJĘTNOŚCI

- ocena wypowiedzi ustnych w formie dyskursu prowadzonego podczas zajęć,

- ocena poziomu i jakości uczestnictwa w dyskursie prowadzonym podczas zajęć,

- ocena pracy zaliczeniowej (portfolio rekrutera),

KOMPETENCJE SPOŁECZNE

- ocena poziomu i jakości uczestnictwa w dyskursie prowadzonym podczas zajęć oraz zaangażowania w wykonywanie ćwiczeń

Pełny opis:

TREŚCI PROGRAMOWE

1. Zakres zadań rekrutera. Proces rekrutacji a proces selekcji

2. Konstruowanie profilu osobowościowego potencjalnego kandydata

3. Tworzenie ogłoszenia o pracę

4. Efektywny nabór kandydatów. Docieranie do grup potencjalnych kandydatów z wykorzystaniem metod pośrednich i bezpośrednich. Aktywne metody pozyskiwania pracowników

5. Skuteczne metody selekcji kandydatów i ich dobór ze względu na stanowisko pracy

6. Warsztat prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej

7. Wybór kandydata na stanowisko pracy. Konsekwencje dokonanego wyboru

8. Networking i budowanie bazy kandydatów

Literatura:

OBOWIĄZKOWA:

- Kodeks pracy 2021 z komentarzem, Wyd. INFOR, Warszawa 2021

- Gojtowska M., Candidate Experience. Jeszcze kandydat, czy już klient?, Wolters Kluwer, Warszawa 2019

- Wieczorek D., Skuteczna rekrutacja, czyli jak samodzielnie zatrudnić właściwą osobę na właściwe stanowisko, Onepress, Warszawa 2016

- Woźniak J., Rekrutacja. Teoria i praktyka, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2013

UZUPEŁNIAJĄCA:

- Pisarczyk Ł., Różne formy zatrudnienia, Dom Wydawniczy Abc, Warszawa 2003

- Prokopowicz P., Rekrutacja i selekcja oparta na dowodach. 33 zasady skutecznego naboru pracowników, Wolters Kluwer, Warszawa 2016

Uwagi:

METODY KSZTAŁCENIA

- praca z tekstem,

- dyskusja dydaktyczna,

- ćwiczenia praktyczne, w tym przesyłane (i odsyłane) za pośrednictwem aplikacji Microsoft TEAMS

- praca w zespołach

- analiza przypadków,

NAKŁAD PRACY STUDENTA

FORMA AKTYWNOŚCI (średnia liczba godzin na zrealizowanie aktywności)

Godziny kontaktowe (ćwiczenia): 12 godz.

Przygotowanie się do zajęć, lektury: 15 godz.

Przygotowanie się do zaliczenia na ocenę: 10 godz.

Przygotowanie prezentacji: 13 godz

Sumaryczna liczba punktów ECTS 2

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2022/2023" (zakończony)

Okres: 2023-02-20 - 2023-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Laboratorium/warsztaty, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Justyna Bluszcz
Prowadzący grup: Justyna Bluszcz
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Skrócony opis:

SPOSOBY POMIARU EFEKTÓW KSZTAŁCENIA

WIEDZA

- ocena wypowiedzi ustnych w formie dyskursu prowadzonego podczas zajęć

- ocena merytorycznej zawartości pracy zaliczeniowej

UMIEJĘTNOŚCI

- ocena wypowiedzi ustnych w formie dyskursu prowadzonego podczas zajęć,

- ocena poziomu i jakości uczestnictwa w dyskursie prowadzonym podczas zajęć,

- ocena prezentacji przedstawionej na zajęciach oraz poziomu aktywizacji uczestników zajęć - symulacja, ćwiczenia integrujące,

- ocena pracy zaliczeniowej (portfolio rekrutera),

KOMPETENCJE SPOŁECZNE

- ocena poziomu i jakości uczestnictwa w dyskursie prowadzonym podczas zajęć oraz zaangażowania w wykonywanie ćwiczeń

Pełny opis:

TREŚCI PROGRAMOWE

1. Zakres zadań rekrutera. Proces rekrutacji a proces selekcji

2. Konstruowanie profilu osobowościowego potencjalnego kandydata

3. Tworzenie ogłoszenia o pracę

4. Efektywny nabór kandydatów. Docieranie do grup potencjalnych kandydatów z wykorzystaniem metod pośrednich i bezpośrednich. Aktywne metody pozyskiwania pracowników

5. Skuteczne metody selekcji kandydatów i ich dobór ze względu na stanowisko pracy

6. Warsztat prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej

7. Wybór kandydata na stanowisko pracy. Konsekwencje dokonanego wyboru

8. Networking i budowanie bazy kandydatów

Literatura:

OBOWIĄZKOWA:

- Kodeks pracy 2022 z komentarzem, Wyd. INFOR, Warszawa 2022

- Gojtowska M., Candidate Experience. Jeszcze kandydat, czy już klient?, Wolters Kluwer, Warszawa 2019

- Wieczorek D., Skuteczna rekrutacja, czyli jak samodzielnie zatrudnić właściwą osobę na właściwe stanowisko, Onepress, Warszawa 2016

- Woźniak J., Rekrutacja. Teoria i praktyka, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2013

UZUPEŁNIAJĄCA:

- Pisarczyk Ł., Różne formy zatrudnienia, Dom Wydawniczy Abc, Warszawa 2003

- Prokopowicz P., Rekrutacja i selekcja oparta na dowodach. 33 zasady skutecznego naboru pracowników, Wolters Kluwer, Warszawa 2016

Uwagi:

METODY KSZTAŁCENIA

- praca z tekstem,

- dyskusja dydaktyczna,

- ćwiczenia praktyczne, w tym przesyłane (i odsyłane) za pośrednictwem aplikacji Microsoft TEAMS

- praca w zespołach

- analiza przypadków,

NAKŁAD PRACY STUDENTA

FORMA AKTYWNOŚCI (średnia liczba godzin na zrealizowanie aktywności)

Godziny kontaktowe (ćwiczenia): 15 godz.

Przygotowanie się do zajęć, lektury: 15 godz.

Przygotowanie się do zaliczenia na ocenę: 10 godz.

Przygotowanie prezentacji: 10 godz

Sumaryczna liczba punktów ECTS 2

Zajęcia w cyklu "Semestr letni dla niestacjonarnych 2022/2023" (zakończony)

Okres: 2023-02-20 - 2023-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Laboratorium/warsztaty, 12 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Justyna Bluszcz
Prowadzący grup: Emilia Palankiewicz-Mitrut
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Skrócony opis:

SPOSOBY POMIARU EFEKTÓW KSZTAŁCENIA

WIEDZA

- ocena wypowiedzi ustnych w formie dyskursu prowadzonego podczas zajęć

- ocena merytorycznej zawartości pracy zaliczeniowej

UMIEJĘTNOŚCI

- ocena wypowiedzi ustnych w formie dyskursu prowadzonego podczas zajęć,

- ocena poziomu i jakości uczestnictwa w dyskursie prowadzonym podczas zajęć,

- ocena pracy zaliczeniowej (portfolio rekrutera),

KOMPETENCJE SPOŁECZNE

- ocena poziomu i jakości uczestnictwa w dyskursie prowadzonym podczas zajęć oraz zaangażowania w wykonywanie ćwiczeń

Pełny opis:

TREŚCI PROGRAMOWE

1. Zakres zadań rekrutera. Proces rekrutacji a proces selekcji

2. Konstruowanie profilu osobowościowego potencjalnego kandydata

3. Tworzenie ogłoszenia o pracę

4. Efektywny nabór kandydatów. Docieranie do grup potencjalnych kandydatów z wykorzystaniem metod pośrednich i bezpośrednich. Aktywne metody pozyskiwania pracowników

5. Skuteczne metody selekcji kandydatów i ich dobór ze względu na stanowisko pracy

6. Warsztat prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej

7. Wybór kandydata na stanowisko pracy. Konsekwencje dokonanego wyboru

8. Networking i budowanie bazy kandydatów

Literatura:

OBOWIĄZKOWA:

- Kodeks pracy 2022 z komentarzem, Wyd. INFOR, Warszawa 2022

- Gojtowska M., Candidate Experience. Jeszcze kandydat, czy już klient?, Wolters Kluwer, Warszawa 2019

- Wieczorek D., Skuteczna rekrutacja, czyli jak samodzielnie zatrudnić właściwą osobę na właściwe stanowisko, Onepress, Warszawa 2016

- Woźniak J., Rekrutacja. Teoria i praktyka, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2013

UZUPEŁNIAJĄCA:

- Pisarczyk Ł., Różne formy zatrudnienia, Dom Wydawniczy Abc, Warszawa 2003

- Prokopowicz P., Rekrutacja i selekcja oparta na dowodach. 33 zasady skutecznego naboru pracowników, Wolters Kluwer, Warszawa 2016

Uwagi:

METODY KSZTAŁCENIA

- praca z tekstem,

- dyskusja dydaktyczna,

- ćwiczenia praktyczne, w tym przesyłane (i odsyłane) za pośrednictwem aplikacji Microsoft TEAMS

- praca w zespołach

- analiza przypadków,

NAKŁAD PRACY STUDENTA

FORMA AKTYWNOŚCI (średnia liczba godzin na zrealizowanie aktywności)

Godziny kontaktowe (ćwiczenia): 12 godz.

Przygotowanie się do zajęć, lektury: 15 godz.

Przygotowanie się do zaliczenia na ocenę: 10 godz.

Przygotowanie prezentacji: 13 godz

Sumaryczna liczba punktów ECTS 2

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.0.0-7 (2024-02-19)