Metodyka wychowania fizycznego
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | PC-5F-MWF |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Metodyka wychowania fizycznego |
Jednostka: | Instytut Pedagogiki Specjalnej |
Grupy: |
Obowiązkowe dla 3 sem (PC) pedagogiki specjalnej, (5-l) niestacjonarne jednolite magisterskie Obowiązkowe dla 3 sem. (PC) pedagogiki specjalnej, (5-l) stacjonarne jednolite magisterskie |
Punkty ECTS i inne: |
0 LUB
2.00
(w zależności od programu)
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Cele Zrównoważonego Rozwoju ONZ: | Cel 4: Zapewnić wszystkim edukację wysokiej jakości oraz promować uczenie się przez całe życie |
Pełny opis: |
1. Teoretyczne podstawy współczesnej metodyki wychowania fizycznego. 2. Bezpieczeństwo i higiena na zajęciach wychowania fizycznego. 3. Rola gier i zabaw ruchowych w wychowaniu fizycznym. 4. Metodyka nauczania gier i zabaw ruchowych. 5. Korektywa i kompensacja na zajęciach wychowania fizycznego. 6. Organizacja lekcji wychowania fizycznego - zasady, cele, metody, formy. 7. Diagnoza sprawności fizycznej - testy oceny sprawności motorycznej, wydolności fizycznej. |
Efekty uczenia się: |
Wiedza 1. Zna merytoryczne i metodyczne podstawy prowadzenia zajęć z wychowania fizycznego. Umiejętności 1. Potrafi planować i realizować zajęcia z zakresu wychowania fizycznego. Kompetencje społeczne 1. Krytycznie ocenia własną wiedzę i umiejętności niezbędne do pracy dydaktycznej z uczniem. 2. Jest gotów do realizacji zadań zawodowych związanych z prowadzeniem zajęć z zakresu wychowania fizycznego. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2021-02-22 - 2021-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT CW
CW
CW
ŚR CW
CW
CW
CZ CW
CW
CW
PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Paweł Jaworski | |
Prowadzący grup: | Adamina Korwin-Szymanowska, Jolanta Parzęcka | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | |
Skrócony opis: |
Wprowadzenie do tematyki ćwiczeń. Poznajmy się Ruch, mózg i uczenie się Teoretyczne podstawy współczesnej metodyki wychowania fizycznego Konstruowanie programu autorskiego (1) – podstawy teoretyczne, koncepcje, cele, treści. Konstruowanie programu autorskiego (2) – procedury osiągania celów, metody, formy. Wychowanie fizyczne w warunkach naturalnych. Gry i zabawy w sali – przykłady Ocena jakości pracy ucznia w zakresie wychowania fizycznego. Bezpieczeństwo. Spotkanie podsumowujące. |
|
Pełny opis: |
1. Teoretyczne podstawy współczesnej metodyki wychowania fizycznego. 2. Bezpieczeństwo i higiena na zajęciach wychowania fizycznego. 3. Rola gier i zabaw ruchowych w wychowaniu fizycznym. 4. Metodyka nauczania gier i zabaw ruchowych. 5. Korektywa i kompensacja na zajęciach wychowania fizycznego. 6. Organizacja lekcji wychowania fizycznego - zasady, cele, metody, formy. 7. Diagnoza sprawności fizycznej - testy oceny sprawności motorycznej, wydolności fizycznej. |
|
Literatura: |
Przykładowa literatura 1. Madejski, E., Węglarz, J. (2018). Wybrane zagadnienia współczesnej metodyki wychowania fizycznego. Podręcznik dla nauczycieli i studentów. Kraków: Impuls. 2. Tatarczuk, J. (2011). Metodyka wychowania fizycznego. Zagadnienia wybrane. Zielona Góra: Uniwersytet Zielonogórski. 3. Warchoł, K. (2015). Podstawy metodyki współczesnego wychowania fizycznego. Rzeszów: Wydawnictwo Oświatowe FOSZE. |
|
Uwagi: |
Zajęcia prowadzone prze dr A. Korwin - Szymanowską gr ćwiczeniowa dla II DMPC 8 Semestr realizowany na platformie TEAMS. Link umożliwiający wejście studenta do grupy jest wysyłany pocztą USOS. https://teams.microsoft.com/l/team/19%3a304d0f19b61c45588248a6bc263b28ce%40thread.tacv2/conversations?groupId=89df656d-cf51-4d56-af35-ae3484123d85&tenantId=aee18df6-9fc6-4188-b9f4-b3f12e451c86 2 ECTS 15h- godziny kontaktowe 45h - praca własna studenta z materiałami, źródłami celem przygotowania się do wytyczonych zadań w ramach prowadzonych zajęć. Zajęcia prowadzone przez mgr J. Parzęcką - gr ćwiczeniowa dla II DMPC 4 Nakład pracy studenta: Godziny kontaktowe - 15h Przygotowanie do zajęć - 2h Przygotowanie scenariusza zajęć - 2h link do zespołu w Teams https://teams.microsoft.com/l/team/19%3aec39af45164d4ab195b36daa41c47a34%40thread.tacv2/conversations?groupId=12dafc4e-7d44-436e-bad2-baf9422d7a62&tenantId=aee18df6-9fc6-4188-b9f4-b3f12e451c86 |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni dla niestacjonarnych 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2021-02-22 - 2021-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO CW
CW
CW
N CW
CW
CW
|
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 9 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Michał Knittel | |
Prowadzący grup: | Michał Knittel | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | |
Pełny opis: |
- Cele edukacji fizycznej. - Rodzaje zajęć ruchowych. - Organizacja zajęć w-f w szkole – formy podziału uczniów - trudne warunki prowadzenia lekcji. - Bezpieczeństwo i higiena uczniów ćwiczących. - Poziom opanowania treści edukacji fizycznej przez uczniów okresowo zwolnionych z zajęć. - Specyfika kontroli i oceny wiadomości i umiejętności uczniów w zakresie edukacji fizycznej. - Projektowanie scenariuszy zajęć. |
|
Literatura: |
Literatura obowiązkowa: 1.Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dni 14 lutego 2017r. Podstawa programowa kształcenia ogólnego. Dz.U. z 2017r.,poz 356. 2.Bondarowicz M.,Staniszewski T. ( 2015 ). Podstawy teorii i metodyki zabaw i gier ruchowych. AWF Warszawa 3.Kierczak U.( 2013 ). Wychowanie fizyczne w edukacji wczesnoszkolnej. Poradnik metodyczny. Oficyna Wyd.Impuls 4.Warchoł K.( 2014 ). Autorski program nauczania wychowania fizycznego. Fosz 5.Kutzner -Kozińska M.(1997). Korekcja wad postawy.AWF Warszawa Literatura dostępna w IBUK libra i pdf. Literatura uzupełniająca: 1. Bielski J., (2005). Metodyka wychowania fizycznego i zdrowotnego. Kraków: Oficyna Wyd. Impuls 2. Nitecka -Walerych A.(2007). (red..) Kultura fizyczna i zdrowie w kształceniu zintegrowanym. Gdańsk. Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego 3. Trześniowski R., (1972). Gry i zabawy ruchowe. Warszawa 4. Bondarowicz M., (1997). Zabawy w grach sportowych Warszawa |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2022-02-21 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN CW
CW
CW
CW
WT CW
CW
ŚR CW
CW
CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Paweł Jaworski | |
Prowadzący grup: | Michał Knittel, Elżbieta Kuśmierz, Jolanta Parzęcka, Marek Siwicki | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | |
Skrócony opis: |
1. Teoretyczne podstawy współczesnej metodyki wychowania fizycznego. 2. Bezpieczeństwo i higiena na zajęciach wychowania fizycznego. 3. Rola gier i zabaw ruchowych w wychowaniu fizycznym. 4. Metodyka nauczania gier i zabaw ruchowych. 5. Korektywa i kompensacja na zajęciach wychowania fizycznego. |
|
Pełny opis: |
1. Teoretyczne podstawy współczesnej metodyki wychowania fizycznego. 2. Bezpieczeństwo i higiena na zajęciach wychowania fizycznego. 3. Rola gier i zabaw ruchowych w wychowaniu fizycznym. 4. Metodyka nauczania gier i zabaw ruchowych. 5. Korektywa i kompensacja na zajęciach wychowania fizycznego. |
|
Literatura: |
Literatura obowiązkowa: 1.Bondarowicz M.,Staniszewski T. ( 2015 ). Podstawy teorii i metodyki zabaw i gier ruchowych. AWF Warszawa 2.Kierczak U.( 2013 ).Wychowanie fizyczne w edukacji wczesnoszkolnej. Poradnik metodyczny. Oficyna Wyd.Impuls 3.Warchoł K.( 2014 ). Autorski program nauczania wychowania fizycznego. Fosz 4.Kutzner-Kozińska M.(1997). Korekcja wad postawy.AWF Warszawa Literatura dostępna w IBUK libra i pdf. Literatura uzupełniająca: 1. Bielski J., (2005). Metodyka wychowania fizycznego i zdrowotnego. Kraków: Oficyna Wyd. Impuls 2. Nitecka -Walerych A.(2007). (red..) Kultura fizyczna i zdrowie w kształceniu zintegrowanym. Gdańsk. Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego 3. Trześniowski R., (1972). Gry i zabawy ruchowe. Warszawa 4. Bondarowicz M., (1997). Zabawy w grach sportowych Warszawa |
|
Uwagi: |
Opis Pokaz Pogadanka Dyskusja Metoda zajęć praktycznych - wykonywanie zadań ruchowych Osiągnięcie zakładanych efektów nauczania weryfikowane będzie na podstawie: - frekwencja - aktywność na zajęciach - przygotowanie własnych scenariuszy bądź konspektów zajęć wychowania fizycznego dla klas I -III - samodzielne przeprowadzenie lekcji |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni dla niestacjonarnych 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2022-02-21 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO CW
CW
N CW
|
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 9 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Paweł Jaworski | |
Prowadzący grup: | Marek Siwicki | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | |
Skrócony opis: |
- Cele edukacji fizycznej. - Rodzaje zajęć ruchowych. - Organizacja zajęć w-f w szkole – formy podziału uczniów - trudne warunki prowadzenia lekcji. - Bezpieczeństwo i higiena uczniów ćwiczących. - Poziom opanowania treści edukacji fizycznej przez uczniów okresowo zwolnionych z zajęć. - Specyfika kontroli i oceny wiadomości i umiejętności uczniów w zakresie edukacji fizycznej. - Projektowanie scenariuszy zajęć. |
|
Literatura: |
Literatura obowiązkowa: 1.Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dni 14 lutego 2017r. Podstawa programowa kształcenia ogólnego. Dz.U. z 2017r.,poz 356. 2.Bondarowicz M.,Staniszewski T. ( 2015 ). Podstawy teorii i metodyki zabaw i gier ruchowych. AWF Warszawa 3.Kierczak U.( 2013 ). Wychowanie fizyczne w edukacji wczesnoszkolnej. Poradnik metodyczny. Oficyna Wyd.Impuls 4.Warchoł K.( 2014 ). Autorski program nauczania wychowania fizycznego. Fosz 5.Kutzner -Kozińska M.(1997). Korekcja wad postawy.AWF Warszawa Literatura dostępna w IBUK libra i pdf. Literatura uzupełniająca: 1. Bielski J., (2005). Metodyka wychowania fizycznego i zdrowotnego. Kraków: Oficyna Wyd. Impuls 2. Nitecka -Walerych A.(2007). (red..) Kultura fizyczna i zdrowie w kształceniu zintegrowanym. Gdańsk. Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego 3. Trześniowski R., (1972). Gry i zabawy ruchowe. Warszawa 4. Bondarowicz M., (1997). Zabawy w grach sportowych Warszawa |
|
Uwagi: |
Opis Pokaz Pogadanka Dyskusja Metoda zajęć praktycznych - wykonywanie zadań ruchowych Osiągnięcie zakładanych efektów nauczania weryfikowane będzie na podstawie: - frekwencja - aktywność na zajęciach - przygotowanie własnych scenariuszy bądź konspektów zajęć wychowania fizycznego d - samodzielne przeprowadzenie lekcji |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2022/2023" (zakończony)
Okres: | 2023-02-20 - 2023-09-30 |
Przejdź do planu
PN CW
CW
CW
CW
WT CW
CW
ŚR CW
CW
CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Paweł Jaworski | |
Prowadzący grup: | Małgorzata Aleksandrowska, Elżbieta Kuśmierz, Jolanta Parzęcka | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | |
Pełny opis: |
1. Teoretyczne podstawy współczesnej metodyki wychowania fizycznego. 2. Bezpieczeństwo i higiena na zajęciach wychowania fizycznego. 3. Rola gier i zabaw ruchowych w wychowaniu fizycznym. 4. Metodyka nauczania gier i zabaw ruchowych. 5. Korektywa i kompensacja na zajęciach wychowania fizycznego. 6. Organizacja lekcji wychowania fizycznego - zasady, cele, metody, formy. 7. Diagnoza sprawności fizycznej - testy oceny sprawności motorycznej, wydolności fizycznej. |
|
Literatura: |
Literatura obowiązkowa: 1.Bondarowicz M.,Staniszewski T. ( 2015 ). Podstawy teorii i metodyki zabaw i gier ruchowych. AWF Warszawa 2.Kierczak U.( 2013 ).Wychowanie fizyczne w edukacji wczesnoszkolnej. Poradnik metodyczny. Oficyna Wyd.Impuls 3.Warchoł K.( 2014 ). Autorski program nauczania wychowania fizycznego. Fosz 4Kutzner-Kozińska M.(1997). Korekcja wad postawy.AWF Warszawa Literatura dostępna w IBUK libra i pdf. Literatura uzupełniająca: 1. Bielski J., (2005). Metodyka wychowania fizycznego i zdrowotnego. Kraków: Oficyna Wyd. Impuls 2. Nitecka -Walerych A.(2007). (red..) Kultura fizyczna i zdrowie w kształceniu zintegrowanym. Gdańsk. Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego 3. Trześniowski R., (1972). Gry i zabawy ruchowe. Warszawa 4. Bondarowicz M., (1997). Zabawy w grach sportowych Warszawa |
|
Uwagi: |
Osiągnięcie zakładanych efektów nauczania weryfikowane będzie na podstawie: - samodzielne opracowanie wybranych tematów w formie wypowiedzi ustnej - przygotowanie własnych scenariuszy bądź konspektów zajęć wychowania fizycznego. - samodzielne przeprowadzenie wybranych zajęć. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni dla niestacjonarnych 2022/2023" (zakończony)
Okres: | 2023-02-20 - 2023-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO CW
N CW
CW
|
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 9 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Paweł Jaworski | |
Prowadzący grup: | Marek Siwicki | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | |
Pełny opis: |
- Cele edukacji fizycznej. - Rodzaje zajęć ruchowych. - Organizacja zajęć w-f w szkole – formy podziału uczniów - trudne warunki prowadzenia lekcji. - Bezpieczeństwo i higiena uczniów ćwiczących. - Poziom opanowania treści edukacji fizycznej przez uczniów okresowo zwolnionych z zajęć. - Specyfika kontroli i oceny wiadomości i umiejętności uczniów w zakresie edukacji fizycznej. - Projektowanie scenariuszy zajęć. |
|
Literatura: |
Literatura obowiązkowa: 1.Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dni 14 lutego 2017r. Podstawa programowa kształcenia ogólnego. Dz.U. z 2017r.,poz 356. 2.Bondarowicz M.,Staniszewski T. ( 2015 ). Podstawy teorii i metodyki zabaw i gier ruchowych. AWF Warszawa 3.Kierczak U.( 2013 ). Wychowanie fizyczne w edukacji wczesnoszkolnej. Poradnik metodyczny. Oficyna Wyd.Impuls 4.Warchoł K.( 2014 ). Autorski program nauczania wychowania fizycznego. Fosz 5.Kutzner -Kozińska M.(1997). Korekcja wad postawy.AWF Warszawa Literatura dostępna w IBUK libra i pdf. Literatura uzupełniająca: 1. Bielski J., (2005). Metodyka wychowania fizycznego i zdrowotnego. Kraków: Oficyna Wyd. Impuls 2. Nitecka -Walerych A.(2007). (red..) Kultura fizyczna i zdrowie w kształceniu zintegrowanym. Gdańsk. Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego 3. Trześniowski R., (1972). Gry i zabawy ruchowe. Warszawa 4. Bondarowicz M., (1997). Zabawy w grach sportowych Warszawa |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/2024" (zakończony)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-02-18 |
Przejdź do planu
PN WT CW
CW
CW
CW
ŚR CZ CW
CW
CW
PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Paweł Jaworski | |
Prowadzący grup: | Paweł Jaworski, Michał Knittel, Jolanta Parzęcka | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | |
Skrócony opis: |
Osiągnięcie zakładanych efektów nauczania weryfikowane będzie na podstawie: - frekwencja - aktywność na zajęciach - przygotowanie własnych scenariuszy bądź konspektów zajęć wychowania fizycznego dla klas I -III - samodzielne przeprowadzenie lekcji |
|
Pełny opis: |
Cele edukacji fizycznej. - Rodzaje zajęć ruchowych. - Organizacja zajęć w-f w szkole – formy podziału uczniów - trudne warunki prowadzenia lekcji. - Bezpieczeństwo i higiena uczniów ćwiczących. - Poziom opanowania treści edukacji fizycznej przez uczniów okresowo zwolnionych z zajęć. - Specyfika kontroli i oceny wiadomości i umiejętności uczniów w zakresie edukacji fizycznej. - Projektowanie scenariuszy zajęć. |
|
Literatura: |
Literatura obowiązkowa: 1.Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dni 14 lutego 2017r. Podstawa programowa kształcenia ogólnego. Dz.U. z 2017r.,poz 356. 2.Bondarowicz M.,Staniszewski T. ( 2015 ). Podstawy teorii i metodyki zabaw i gier ruchowych. AWF Warszawa 3.Kierczak U.( 2013 ). Wychowanie fizyczne w edukacji wczesnoszkolnej. Poradnik metodyczny. Oficyna Wyd.Impuls 4.Warchoł K.( 2014 ). Autorski program nauczania wychowania fizycznego. Fosz 5.Kutzner -Kozińska M.(1997). Korekcja wad postawy.AWF Warszawa Literatura dostępna w IBUK libra i pdf. Literatura uzupełniająca: 1. Bielski J., (2005). Metodyka wychowania fizycznego i zdrowotnego. Kraków: Oficyna Wyd. Impuls 2. Nitecka -Walerych A.(2007). (red..) Kultura fizyczna i zdrowie w kształceniu zintegrowanym. Gdańsk. Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego 3. Trześniowski R., (1972). Gry i zabawy ruchowe. Warszawa 4. Bondarowicz M., (1997). Zabawy w grach sportowych Warszawa |
|
Uwagi: |
Metody pracy: Opis Pokaz Pogadanka Dyskusja Metoda zajęć praktycznych - wykonywanie zadań ruchowych Nakład pracy studenta: Godziny kontaktowe - 15h Przygotowanie do zajęć - 15 h Przygotowanie scenariusza zajęć - 20 h Sumaryczna liczba punktów ECTS: 2 |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy dla niestacjonarnych 2023/2024" (zakończony)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-02-18 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO CW
CW
|
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 9 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Paweł Jaworski | |
Prowadzący grup: | Małgorzata Aleksandrowska, Elżbieta Kuśmierz | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | |
Skrócony opis: |
Osiągnięcie zakładanych efektów nauczania weryfikowane będzie na podstawie: - frekwencja - aktywność na zajęciach - przygotowanie własnych scenariuszy bądź konspektów zajęć wychowania fizycznego dla klas I -III - samodzielne przeprowadzenie lekcji |
|
Pełny opis: |
Cele edukacji fizycznej. - Rodzaje zajęć ruchowych. - Organizacja zajęć w-f w szkole – formy podziału uczniów - trudne warunki prowadzenia lekcji. - Bezpieczeństwo i higiena uczniów ćwiczących. - Poziom opanowania treści edukacji fizycznej przez uczniów okresowo zwolnionych z zajęć. - Specyfika kontroli i oceny wiadomości i umiejętności uczniów w zakresie edukacji fizycznej. - Projektowanie scenariuszy zajęć. |
|
Literatura: |
Literatura obowiązkowa: 1.Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dni 14 lutego 2017r. Podstawa programowa kształcenia ogólnego. Dz.U. z 2017r.,poz 356. 2.Bondarowicz M.,Staniszewski T. ( 2015 ). Podstawy teorii i metodyki zabaw i gier ruchowych. AWF Warszawa 3.Kierczak U.( 2013 ). Wychowanie fizyczne w edukacji wczesnoszkolnej. Poradnik metodyczny. Oficyna Wyd.Impuls 4.Warchoł K.( 2014 ). Autorski program nauczania wychowania fizycznego. Fosz 5.Kutzner -Kozińska M.(1997). Korekcja wad postawy.AWF Warszawa Literatura dostępna w IBUK libra i pdf. Literatura uzupełniająca: 1. Bielski J., (2005). Metodyka wychowania fizycznego i zdrowotnego. Kraków: Oficyna Wyd. Impuls 2. Nitecka -Walerych A.(2007). (red..) Kultura fizyczna i zdrowie w kształceniu zintegrowanym. Gdańsk. Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego 3. Trześniowski R., (1972). Gry i zabawy ruchowe. Warszawa 4. Bondarowicz M., (1997). Zabawy w grach sportowych Warszawa |
|
Uwagi: |
Metody pracy: Opis Pokaz Pogadanka Dyskusja Metoda zajęć praktycznych - wykonywanie zadań ruchowych Osiągnięcie zakładanych efektów nauczania weryfikowane będzie na podstawie: - frekwencja - aktywność na zajęciach - przygotowanie własnych scenariuszy bądź konspektów zajęć wychowania fizycznego dla klas I -III - samodzielne przeprowadzenie lekcji Nakład pracy studenta: Godziny kontaktowe - 9h Przygotowanie do zajęć - 20h Przygotowanie scenariusza zajęć - 20h Sumaryczna liczba punktów ECTS: 2 |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.