Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Pedagogical Project - research and action - 2

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: MC-2F-PP2
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Pedagogical Project - research and action - 2
Jednostka: Instytut Pedagogiki
Grupy: Obow. dla 2 sem. (MC) Masters in Children's Rightr and Childhood Studies, (2-l) stacj. II st.
Punkty ECTS i inne: 0 LUB 2.00 (w zależności od programu) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: angielski
Rodzaj przedmiotu:

obowiązkowe

Cele Zrównoważonego Rozwoju ONZ:

Cel 4: Zapewnić wszystkim edukację wysokiej jakości oraz promować uczenie się przez całe życie

Pełny opis: (tylko po angielsku)

Program content

Pedagogical projects: research and activities. Keeping documentation and field notes. Implementation of designed activities and research on these activities. Researcher's self-reflection and practitioner. Consultation with teachers.

Efekty uczenia się: (tylko po angielsku)

Knowledge

The graduate knows and deeply understands the idea and meaning of the project in broadly understood pedagogical work.

Has an in-depth and structured knowledge of the structure and procedure of a research procedure (research by action).

The graduate knows and understands the advanced research methodology in this field of studies on childhood and children's rights. Knows and understands the concept of research in action - their conditions, goal, stages, dynamics. They understand the related ethical issues and knows the areas of application in the area of social and pedagogical interactions.

Skills

Can use the knowledge they have related to the child, the determinants of its development, well-being and social functioning when designing practical tasks.

Can use specialized methods, tools, including advanced information and communication techniques to solve complex and unusual problems concerning children and childhood. Can adapt existing or develop new methods and tools. Can formulate and test hypotheses related to simple research problems.

Is able to independently plan and implement activities for the rights of the child, as well as cooperate in the planning and implementation of research tasks related to children's rights, as well as perform a leadership role in a team performing professional tasks.

Social competence

They are ready to critically evaluate the content they receive regarding the rights of children and childhood.

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2022/2023" (zakończony)

Okres: 2023-02-20 - 2023-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Laboratorium/warsztaty, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Zaliczenie

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2023/2024" (w trakcie)

Okres: 2024-02-19 - 2024-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Laboratorium/warsztaty, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Zaliczenie
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.0.0-7 (2024-02-19)