Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Child and Sacrum

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: MC-2F-CHS
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Child and Sacrum
Jednostka: Instytut Pedagogiki
Grupy: Obow. dla 2 sem. (MC) Masters in Children's Rightr and Childhood Studies, (2-l) stacj. II st.
Punkty ECTS i inne: 0 LUB 2.00 (w zależności od programu) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: angielski
Rodzaj przedmiotu:

obowiązkowe

Cele Zrównoważonego Rozwoju ONZ:

Cel 4: Zapewnić wszystkim edukację wysokiej jakości oraz promować uczenie się przez całe życie

Pełny opis: (tylko po angielsku)

Program content

The sphere of children's religiosity, selected religious practices and children's rights, the anthropological function of the sacred, childhood in the sphere of religion and childhood in the sphere of secularism, manifestations of the sacred in the world of pedagogy, politics, and economy.

Efekty uczenia się: (tylko po angielsku)

Knowledge

The graduate has knowledge in the field of social sciences and humanities, including theological knowledge that allows them to understand the process of child development and raising a child in various environments, with particular emphasis on religious practices.

Knows and understands fundamental social dilemmas related to the marginalization of a child in the family and society. They consider these dilemmas in a religious context.

Skills

Can use theoretical knowledge to analyze complex help problems related to marginalizing childhood.

Can communicate on specialist topics related to the child and children’s rights with a wide variety of audiences.

Social competence

The graduate is ready to build their professional identity in a local and global perspective, remaining open to Polish traditions and experiences as well as international processes and challenges, including processes and challenges related to religion.

The graduate is ready to be the caring carer of the child, who offers help and support, while respecting the child’s subjectivity and independence. They are ready to create challenges and situations that contribute to both the child and their environment taking individual and collective action to overcome poverty.

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2022/2023" (zakończony)

Okres: 2023-02-20 - 2023-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2023/2024" (w trakcie)

Okres: 2024-02-19 - 2024-09-30
Wybrany podział planu:
Przejdź do planu
Typ zajęć:
Ćwiczenia, 15 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: (brak danych)
Prowadzący grup: (brak danych)
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.0.0-7 (2024-02-19)