Praktyka asystencko-pedagogiczna w edukacji artystycznej (30 godz.)
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | EP-3P-KIE1 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Praktyka asystencko-pedagogiczna w edukacji artystycznej (30 godz.) |
Jednostka: | Instytut Edukacji Artystycznej |
Grupy: |
Obowiązkowe dla 2 sem. (EP) edukacji artystycznej w zakr. sztuk plast., (3-l) stacjonarne I stopnia |
Punkty ECTS i inne: |
0 LUB
2.00
(w zależności od programu)
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Pełny opis: |
TREŚCI PROGRAMOWE: Poznanie form działań wspierających ucznia organizowanych w formie zajęć lekcyjno-wychowawczych i pozalekcyjnych. Zapoznanie się z zasadami zapewniania bezpieczeństwa uczniom (podstawy prawne, instytucjonalne i organizacyjne) w szkole i poza nią. Poznanie metod i narzędzi dokonywania wieloprofilowej oceny funkcjonalnej dziecka oraz wytycznych do konstruowania indywidualnych planów rozwoju ucznia. Dokonanie analizy dokumentów dotyczących określonego ucznia oraz sporządzenie anonimowej charakterystyki ucznia. Poznanie zespołu klasowego oraz przeprowadzenie wywiadu z nauczycielem. Dokonanie ogólnej analizy koncepcji pracy zespołu wspierającego rozwój dziecka, m.in.: pedagoga szkolnego, logopedy, nauczyciela-wychowawcy, rehabilitanta, innych specjalistów. Hospitowanie zajęć plastycznych i prowadzenie obserwacji ucznia w różnych sytuacjach. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej obserwowanych zajęć, sytuacji dydaktyczno-wychowawczych, ujęcie ich w protokołach hospitacyjnych. Planowanie i prowadzenie, pod nadzorem opiekuna praktyk - zajęć plastycznych zgodnie z opracowaną koncepcją. DRUKI DO POBRANIA Dokumenty należy drukować dwustronnie. |
Efekty uczenia się: |
Wiedza Zna założenia programowe oraz założenia metodyki plastyki, podstawę programową, podręcznik oraz zakres treści realizowanych w ramach zajęć dydaktycznych. Zna założenia organizacyjne placówki, w której realizuje praktykę. Zna i prawidłowo posługuje się terminologią z zakresu dydaktyki, metodyki plastyki, arteterapii i sztuk wizualnych. Zna zasady zapewniania bezpieczeństwa uczniom. Umiejętności Potrafi dokonać charakterystyki zespołu uczniów zgodnie ze specyfiką specjalności. Potrafi określić poziom wiedzy i umiejętności artystycznych uczniów tworzących zespół klasowy. Wykorzystuje swoją wiedzę, umiejętności, również artystyczne, oraz wnioski z obserwacji sytuacji szkolnych w pracy z innymi, w szczególności. Potrafi przeprowadzić rozmowę z nauczycielem, zespołem wspierającym rozwój ucznia na temat ucznia, zespołu klasowego/grupy dzieci. Potrafi zaplanować i przeprowadzić zajęcia zgodnie z opracowaną koncepcją. Poprawnie określa cele zajęć dydaktycznych, środki dydaktyczne, metody pracy, środki wyrazu artystycznego Prawidłowo dokonuje zapisu obserwacji zajęć dydaktyczno-wychowawczych. Potrafi współpracować z nauczycielem prowadzącym studenta podczas praktyk indywidualnych, koordynatorem praktyk w placówce, dyrekcją, innym personelem. Razem z uczestnikami zajęć poszukuje właściwych, oryginalnych rozwiązań problemów artystycznych. Kompetencje społeczne Przejawia pozytywny stosunek do dzieci, stara się nawiązać prawidłowy kontakt z klasą/grupą. Prezentuje postawę otwartości wobec uczestników. Identyfikuje się z rolą i zadaniami nauczyciela, radzi sobie w rzeczywistości edukacyjnej, w różnych sytuacjach. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2019/2020" (zakończony)
Okres: | 2020-02-17 - 2020-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Agnieszka Kwiatkowska-Zwolan | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2020-10-01 - 2021-02-21 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Agnieszka Kwiatkowska-Zwolan | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2020/2021" (zakończony)
Okres: | 2021-02-22 - 2021-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Agnieszka Kwiatkowska-Zwolan | |
Prowadzący grup: | Agnieszka Kwiatkowska-Zwolan | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie | |
Skrócony opis: |
Sposób pomiaru efektów kształcenia: -opiekun w placówce w której student realizuje praktykę: ocena punktowa i opisowa w Karcie praktykanta - na podstawie obserwacji studenta . - uczelniany opiekun praktyki odbywa indywidualną rozmowę, w której student powinien potwierdzić odpowiednie nabycie efektów zakładanych dla praktyki zawodowej. Opiekun praktyk z ramienia uczelni jest zobowiązany do weryfikacji osiągniętych efektów praktyki na drodze analizy dokumentacji zaliczeniowej przedstawionej przez studenta oraz indywidualnej rozmowy ze studentem. |
|
Literatura: |
1. Ipczyńska M.,Mrozkowiak N., Do dzieła! Podręcznik do plastyki dla klasy siódmej szkoły podstawowej, wyd. Nowa Era, Warszawa, nr. dopuszczenia 903/4/2020/z1 2. Lukas J., Onak K., Do dzieła! Podręcznik do plastyki dla klasy czwartej szkoły podstawowej, wyd. Nowa Era, Warszawa, nr. dopuszczenia MEN: 903/1/2017 3. Lukas J., Onak K., Do dzieła! Podręcznik do plastyki dla klasy piątej szkoły podstawowej, wyd. Nowa Era, Warszawa, nr. dopuszczenia MEN: 903/2/2018 4. Lukas J., Onak-Ossowska K., Do dzieła! Podręcznik do plastyki dla klasy szóstej szkoły podstawowej, wyd. Nowa Era, Warszawa, nr. dopuszczenia MEN: 903/3/2018 DZIENNIK USTAW RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ Warszawa, dnia 24 lutego 2017 r. Poz. 356 ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ1) z dnia 14 lutego 2017 r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz podstawy programowej kształcenia ogólnego dla szkoły podstawowej, w tym dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym, kształcenia ogólnego dla branżowej szkoły I stopnia, kształcenia ogólnego dla szkoły specjalnej przysposabiającej do pracy oraz kształcenia ogólnego dla szkoły policealnej (z późniejszymi zmianami) https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=WDU20170000356 |
|
Uwagi: |
Nakład pracy studenta : Godziny kontaktowe, ćwiczenia -30 godz. Inne godziny kontaktowe z udziałem prowadzącego zajęcia: Spotkania oraz konsultacje w sprawie realizacji praktyk - 4 godz. Rozmowa zaliczeniowa studenta z opiekunem na temat dokumentacji zaliczeniowej- 1 godz. Samodzielna praca studenta: Przygotowanie się do zajęć - 10 godz. Inne formy (przygotowanie dokumentacji praktyki) -10g. Sumaryczna liczba punktów ECTS - 2 |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-02-20 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Agnieszka Kwiatkowska-Zwolan | |
Prowadzący grup: | Agnieszka Kwiatkowska-Zwolan | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie | |
Literatura: |
1. Ipczyńska M.,Mrozkowiak N., Do dzieła! Podręcznik do plastyki dla klasy siódmej szkoły podstawowej, wyd. Nowa Era, Warszawa, nr. dopuszczenia 903/4/2020/z1 2. Lukas J., Onak K., Do dzieła! Podręcznik do plastyki dla klasy czwartej szkoły podstawowej, wyd. Nowa Era, Warszawa, nr. dopuszczenia MEN: 903/1/2017 3. Lukas J., Onak K., Do dzieła! Podręcznik do plastyki dla klasy piątej szkoły podstawowej, wyd. Nowa Era, Warszawa, nr. dopuszczenia MEN: 903/2/2018 4. Lukas J., Onak-Ossowska K., Do dzieła! Podręcznik do plastyki dla klasy szóstej szkoły podstawowej, wyd. Nowa Era, Warszawa, nr. dopuszczenia MEN: 903/3/2018 DZIENNIK USTAW RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ Warszawa, dnia 24 lutego 2017 r. Poz. 356 ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ1) z dnia 14 lutego 2017 r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz podstawy programowej kształcenia ogólnego dla szkoły podstawowej, w tym dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym, kształcenia ogólnego dla branżowej szkoły I stopnia, kształcenia ogólnego dla szkoły specjalnej przysposabiającej do pracy oraz kształcenia ogólnego dla szkoły policealnej (z późniejszymi zmianami) https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=WDU20170000356 |
|
Uwagi: |
Nakład pracy studenta : Godziny kontaktowe, ćwiczenia -30 godz. Inne godziny kontaktowe z udziałem prowadzącego zajęcia: Spotkania oraz konsultacje w sprawie realizacji praktyk - 4 godz. Rozmowa zaliczeniowa studenta z opiekunem na temat dokumentacji zaliczeniowej- 1 godz. Samodzielna praca studenta: Przygotowanie się do zajęć - 10 godz. Inne formy (przygotowanie dokumentacji praktyki) -10g. Sumaryczna liczba punktów ECTS - 2 |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2022-02-21 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Agnieszka Kwiatkowska-Zwolan | |
Prowadzący grup: | Agnieszka Kwiatkowska-Zwolan | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie | |
Skrócony opis: |
Sposób pomiaru efektów kształcenia: -opiekun w placówce w której student realizuje praktykę: ocena punktowa i opisowa w Karcie praktykanta - na podstawie obserwacji studenta . - uczelniany opiekun praktyki odbywa indywidualną rozmowę, w której student powinien potwierdzić odpowiednie nabycie efektów zakładanych dla praktyki zawodowej. Opiekun praktyk z ramienia uczelni jest zobowiązany do weryfikacji osiągniętych efektów praktyki na drodze analizy dokumentacji i indywidualnej rozmowy ze studentem. |
|
Literatura: |
1. Ipczyńska M.,Mrozkowiak N., Do dzieła! Podręcznik do plastyki dla klasy siódmej szkoły podstawowej, wyd. Nowa Era, Warszawa, nr. dopuszczenia 903/4/2020/z1 2. Lukas J., Onak K., Do dzieła! Podręcznik do plastyki dla klasy czwartej szkoły podstawowej, wyd. Nowa Era, Warszawa, nr. dopuszczenia MEN: 903/1/2017 3. Lukas J., Onak K., Do dzieła! Podręcznik do plastyki dla klasy piątej szkoły podstawowej, wyd. Nowa Era, Warszawa, nr. dopuszczenia MEN: 903/2/2018 4. Lukas J., Onak-Ossowska K., Do dzieła! Podręcznik do plastyki dla klasy szóstej szkoły podstawowej, wyd. Nowa Era, Warszawa, nr. dopuszczenia MEN: 903/3/2018 DZIENNIK USTAW RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ Warszawa, dnia 24 lutego 2017 r. Poz. 356 ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ1) z dnia 14 lutego 2017 r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz podstawy programowej kształcenia ogólnego dla szkoły podstawowej, w tym dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym, kształcenia ogólnego dla branżowej szkoły I stopnia, kształcenia ogólnego dla szkoły specjalnej przysposabiającej do pracy oraz kształcenia ogólnego dla szkoły policealnej (z późniejszymi zmianami) https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=WDU20170000356 |
|
Uwagi: |
Nakład pracy studenta : Godziny kontaktowe, ćwiczenia -30 godz. Inne godziny kontaktowe z udziałem prowadzącego zajęcia: Spotkania oraz konsultacje w sprawie realizacji praktyk - 4 godz. Rozmowa zaliczeniowa studenta z opiekunem na temat dokumentacji zaliczeniowej- 1 godz. Samodzielna praca studenta: Przygotowanie się do zajęć - 10 godz. Inne formy (przygotowanie dokumentacji praktyki) -10g. Sumaryczna liczba punktów ECTS - 2 |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2022/2023" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-02-19 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Agnieszka Kwiatkowska-Zwolan | |
Prowadzący grup: | Agnieszka Kwiatkowska-Zwolan | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie | |
Skrócony opis: |
Sposób pomiaru efektów kształcenia: -opiekun w placówce w której student realizuje praktykę: ocena punktowa i opisowa w Karcie praktykanta - na podstawie obserwacji studenta . - uczelniany opiekun praktyki odbywa indywidualną rozmowę, w której student powinien potwierdzić odpowiednie nabycie efektów zakładanych dla praktyki zawodowej. Opiekun praktyk z ramienia uczelni jest zobowiązany do weryfikacji osiągniętych efektów praktyki na drodze analizy dokumentacji zaliczeniowej przedstawionej przez studenta oraz indywidualnej rozmowy ze studentem. |
|
Literatura: |
1. Ipczyńska M.,Mrozkowiak N., Do dzieła! Podręcznik do plastyki dla klasy siódmej szkoły podstawowej, wyd. Nowa Era, Warszawa, nr. dopuszczenia 903/4/2020/z1 2. Lukas J., Onak K., Do dzieła! Podręcznik do plastyki dla klasy czwartej szkoły podstawowej, wyd. Nowa Era, Warszawa, nr. dopuszczenia MEN: 903/1/2017 3. Lukas J., Onak K., Do dzieła! Podręcznik do plastyki dla klasy piątej szkoły podstawowej, wyd. Nowa Era, Warszawa, nr. dopuszczenia MEN: 903/2/2018 4. Lukas J., Onak-Ossowska K., Do dzieła! Podręcznik do plastyki dla klasy szóstej szkoły podstawowej, wyd. Nowa Era, Warszawa, nr. dopuszczenia MEN: 903/3/2018 DZIENNIK USTAW RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ Warszawa, dnia 24 lutego 2017 r. Poz. 356 ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ1) z dnia 14 lutego 2017 r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz podstawy programowej kształcenia ogólnego dla szkoły podstawowej, w tym dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym, kształcenia ogólnego dla branżowej szkoły I stopnia, kształcenia ogólnego dla szkoły specjalnej przysposabiającej do pracy oraz kształcenia ogólnego dla szkoły policealnej (z późniejszymi zmianami) https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=WDU20170000356 |
|
Uwagi: |
Nakład pracy studenta : Godziny kontaktowe, ćwiczenia -30 godz. Inne godziny kontaktowe z udziałem prowadzącego zajęcia: Spotkania oraz konsultacje w sprawie realizacji praktyk - 4 godz. Rozmowa zaliczeniowa studenta z opiekunem na temat dokumentacji zaliczeniowej- 1 godz. Samodzielna praca studenta: Przygotowanie się do zajęć - 10 godz. Inne formy (przygotowanie dokumentacji praktyki) -10g. Sumaryczna liczba punktów ECTS - 2 |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2022/2023" (zakończony)
Okres: | 2023-02-20 - 2023-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Agnieszka Kwiatkowska-Zwolan | |
Prowadzący grup: | Agnieszka Kwiatkowska-Zwolan | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie | |
Skrócony opis: |
Sposób pomiaru efektów kształcenia: -opiekun w placówce w której student realizuje praktykę: ocena punktowa i opisowa w Karcie praktykanta - na podstawie obserwacji studenta . - uczelniany opiekun praktyki odbywa indywidualną rozmowę, w której student powinien potwierdzić odpowiednie nabycie efektów zakładanych dla praktyki zawodowej. Student umawia się na rozmowę z Opiekunem w okresie do 2 tygodni od zakończenia praktyki w placówce. Opiekun praktyk z ramienia uczelni jest zobowiązany do weryfikacji osiągniętych efektów praktyki na drodze analizy dokumentacji zaliczeniowej przedstawionej przez studenta oraz indywidualnej rozmowy ze studentem. |
|
Literatura: |
1. Ipczyńska M.,Mrozkowiak N., Do dzieła! Podręcznik do plastyki dla klasy siódmej szkoły podstawowej, wyd. Nowa Era, Warszawa, nr. dopuszczenia 903/4/2020/z1 2. Lukas J., Onak K., Do dzieła! Podręcznik do plastyki dla klasy czwartej szkoły podstawowej, wyd. Nowa Era, Warszawa, nr. dopuszczenia MEN: 903/1/2017 3. Lukas J., Onak K., Do dzieła! Podręcznik do plastyki dla klasy piątej szkoły podstawowej, wyd. Nowa Era, Warszawa, nr. dopuszczenia MEN: 903/2/2018 4. Lukas J., Onak-Ossowska K., Do dzieła! Podręcznik do plastyki dla klasy szóstej szkoły podstawowej, wyd. Nowa Era, Warszawa, nr. dopuszczenia MEN: 903/3/2018 DZIENNIK USTAW RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ Warszawa, dnia 24 lutego 2017 r. Poz. 356 ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ1) z dnia 14 lutego 2017 r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz podstawy programowej kształcenia ogólnego dla szkoły podstawowej, w tym dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym, kształcenia ogólnego dla branżowej szkoły I stopnia, kształcenia ogólnego dla szkoły specjalnej przysposabiającej do pracy oraz kształcenia ogólnego dla szkoły policealnej (z późniejszymi zmianami) https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=WDU20170000356 |
|
Uwagi: |
Nakład pracy studenta : Godziny kontaktowe, ćwiczenia -30 godz. Inne godziny kontaktowe z udziałem prowadzącego zajęcia: Spotkania oraz konsultacje w sprawie realizacji praktyk - 4 godz. Rozmowa zaliczeniowa studenta z opiekunem na temat dokumentacji zaliczeniowej- 1 godz. Samodzielna praca studenta: Przygotowanie się do zajęć - 10 godz. Inne formy (przygotowanie dokumentacji praktyki) -10g. Sumaryczna liczba punktów ECTS - 2 |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/2024" (zakończony)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-02-18 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | Agnieszka Kwiatkowska-Zwolan | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2023/2024" (w trakcie)
Okres: | 2024-02-19 - 2024-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Agnieszka Kwiatkowska-Zwolan | |
Prowadzący grup: | Agnieszka Kwiatkowska-Zwolan | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie | |
Skrócony opis: |
Sposób pomiaru efektów kształcenia: -opiekun w placówce w której student realizuje praktykę: ocena punktowa i opisowa w Karcie praktykanta - na podstawie obserwacji studenta . - uczelniany opiekun praktyki odbywa indywidualną rozmowę, w której student powinien potwierdzić odpowiednie nabycie efektów zakładanych dla praktyki zawodowej. Student umawia się na rozmowę z Opiekunem w okresie do 2 tygodni od zakończenia praktyki w placówce. Opiekun praktyk z ramienia uczelni jest zobowiązany do weryfikacji osiągniętych efektów praktyki na drodze analizy dokumentacji zaliczeniowej przedstawionej przez studenta oraz indywidualnej rozmowy ze studentem. |
|
Literatura: |
1. Ipczyńska M.,Mrozkowiak N., Do dzieła! Podręcznik do plastyki dla klasy siódmej szkoły podstawowej, wyd. Nowa Era, Warszawa, nr. dopuszczenia 903/4/2020/z1 2. Lukas J., Onak K., Do dzieła! Podręcznik do plastyki dla klasy czwartej szkoły podstawowej, wyd. Nowa Era, Warszawa, nr. dopuszczenia MEN: 903/1/2017 3. Lukas J., Onak K., Do dzieła! Podręcznik do plastyki dla klasy piątej szkoły podstawowej, wyd. Nowa Era, Warszawa, nr. dopuszczenia MEN: 903/2/2018 4. Lukas J., Onak-Ossowska K., Do dzieła! Podręcznik do plastyki dla klasy szóstej szkoły podstawowej, wyd. Nowa Era, Warszawa, nr. dopuszczenia MEN: 903/3/2018 DZIENNIK USTAW RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ Warszawa, dnia 24 lutego 2017 r. Poz. 356 ROZPORZĄDZENIE MINISTRA EDUKACJI NARODOWEJ1) z dnia 14 lutego 2017 r. w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego oraz podstawy programowej kształcenia ogólnego dla szkoły podstawowej, w tym dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym lub znacznym, kształcenia ogólnego dla branżowej szkoły I stopnia, kształcenia ogólnego dla szkoły specjalnej przysposabiającej do pracy oraz kształcenia ogólnego dla szkoły policealnej (z późniejszymi zmianami) https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=WDU20170000356 |
|
Uwagi: |
Nakład pracy studenta : Godziny kontaktowe, ćwiczenia -30 godz. Inne godziny kontaktowe z udziałem prowadzącego zajęcia: Spotkania oraz konsultacje w sprawie realizacji praktyk - 4 godz. Rozmowa zaliczeniowa studenta z opiekunem na temat dokumentacji zaliczeniowej- 1 godz. Samodzielna praca studenta: Przygotowanie się do zajęć - 10 godz. Inne formy (przygotowanie dokumentacji praktyki) -10g. Sumaryczna liczba punktów ECTS - 2 |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2024/2025" (jeszcze nie rozpoczęty)
Okres: | 2025-02-21 - 2025-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.