Etyka w mediach
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 20-4S-ETM |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Etyka w mediach |
Jednostka: | Instytut Filozofii i Socjologii |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Skrócony opis: |
Sposób pomiaru Ocena uczestnictwa w dyskusji oraz interpretacji tekstów źródłowych Ocena wystąpienia ustnego Ocena uczestnictwa w dyskusji Ocena uczestnictwa w dyskusji oraz pisemnej prezentacji stanowisk etycznych Ocena wszelkich aktywności studenta na zajęciach oraz rozmowa indywidualna |
Efekty uczenia się: |
Wiedza Student zna podstawową terminologię etyczną i potrafi się nią posługiwać, rozumie problemy etyczne i potrafi się do nich odnieść. Student zdobywa wiedzę z zakresu koncepcji filozoficznych stanowiących podstawę rozmaitych koncepcji etycznych Student zdobywa wiedzę na temat współczesnych stanowisk etycznych Umiejętności Student powinien posiąść umiejętność uczestniczenia we współczesnych sporach etycznych, prezentowania i uzasadniania własnego stanowiska i stanowisk odmiennych Kompetencje społeczne Student powinien mieć świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności oraz umieć wyznaczać kierunki własnego rozwoju i kształcenia |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.