Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Praktyka pedagogiczna dyplomowa w poradniach psychologiczno-pedagogicznych lub w szkołach - 3 tyg. (60 godz.)

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 10-5P-TPE2
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Praktyka pedagogiczna dyplomowa w poradniach psychologiczno-pedagogicznych lub w szkołach - 3 tyg. (60 godz.)
Jednostka: Instytut Pedagogiki Specjalnej
Grupy:
Punkty ECTS i inne: (brak) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: polski
Rodzaj przedmiotu:

obowiązkowe

Pełny opis:

DRUKI DO POBRANIA

Uwaga ! dokumenty należy drukować dwustronnie.

Sylabus

Karta praktykanta

Inne dokumenty

Skierowanie

Efekty uczenia się:

PC2_KS_W01 Wyjaśnia na poziomie rozszerzonym koncepcje

edukacji, diagnozy i terapii dzieci i młodzieży ze

specyficznymi trudnościami szkolnymi i rozumie

różnorodne uwarunkowania tych procesów

PC2_KS_W03 Opisuje na poziomie rozszerzonym system wsparcia

dzieci i młodzieży ze specyficznymi trudnościami

szkolnymi w szkołach i poradniach

psychologicznopedagogicznych, potrafi wyjaśnić ich

specyfikę i zachodzące procesy

PC2_KS_W05 Wykazuje się poszerzoną wiedzą o uczestnikach

diagnozy, edukacji i terapii oraz o metodach

diagnozowania ich potrzeb i oceny jakości usług

PC2_KS_U01 Wykorzystuje i integruje wiedzę teoretyczną z zakresu

diagnozy i terapii w celu analizy złożonych problemów

edukacyjnych i terapeutycznych dzieci

i młodzieży ze specyficznymi trudnościami szkolnymi

PC2_KS_U02 Wykorzystuje i integruje wiedzę teoretyczną z zakresu

terapii pedagogicznej oraz powiązanych z nią dyscyplin

w celu analizowania i interpretowania problemów

edukacyjnych i terapeutycznych

PC2_KS_U01 Dobiera adekwatnie metody, techniki i narzędzia

badawcze; opracowuje, prezentuje i interpretuje wyniki

badań, wyciąga wnioski, wskazuje kierunki dalszych

działań diagnostycznych i terapeutycznych

PC2_KS_U03 Analizuje, rozpoznaje możliwości rozwojowe,

obserwować, diagnozować, racjonalnie oceniać złożone

sytuacje podczas diagnozy i terapii dzieci

i młodzieży ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi

PC2_KS_K01 Ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności,

rozumie potrzebę ciągłego rozwoju osobistego i

zawodowego

PC2_KS_K01 Odznacza się odpowiedzialnością za własne

przygotowanie do pracy, podejmowane decyzje

i prowadzone działania diagnostyczne i terapeutyczne

oraz ich skutki

Przedmiot nie jest oferowany w żadnym z aktualnych cykli dydaktycznych.
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.0.0-7 (2024-02-19)