Praktyka asystencko-pedagogiczna w szkole podstawowej
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 10-4P-PSD1a |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Praktyka asystencko-pedagogiczna w szkole podstawowej |
Jednostka: | Instytut Pedagogiki |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Pełny opis: |
DRUKI DO POBRANIA Uwaga ! dokumenty należy drukować dwustronnie. |
Efekty uczenia się: |
WIEDZA PE2_W13 - Opisuje środowiska społeczne oddziałujące na uczniów i uczestniczące w procesach wychowania. - Rozumie i opisuje wybrane procesy zachodzące w środowiskach wychowawczych ucznia wpływające na zachowania oraz osiągnięcia edukacyjne uczniów. PE2_W15 - Opisuje rolę pedagoga szkolnego i wskazuje zakres jego współdziałania z instytucjami pozaszkolnymi. - Opisuje dokumentację dotyczącą pomocy wychowawczej, opiekuńczej oraz terapeutycznej organizowanej przez szkołę. - Wskazuje główne obszary działań pedagoga na terenie szkoły. PE2_W21 - Wymienia i charakteryzuje specjalne potrzeby edukacyjne uczniów. - Wskazuje na możliwości i zakres wsparcia wychowanków o specjalnych potrzebach edukacyjnych przez instytucję szkoły i osobę pedagoga. UMIEJĘTNOŚCI PE2_U02 - Odwołuje się do koncepcji teoretycznych w celu uzasadnienia własnych działań z zakresu rozpoznawania i zaspokajania indywidualnych potrzeb edukacyjnych uczniów. PE2_U04 - Potrafi udokumentować działania pedagogiczne podejmowane w szkole na rzecz rozwijania zdolności uczniów oraz przeciwdziałania patologiom społecznym. PE2_U13 - Potrafi zaplanować działania przeciwdziałające nieprawidłowościom w szkolnym funkcjonowaniu uczniów. |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.