Metodyka pracy z dzieckiem z MPD
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 10-2S-MPD |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Metodyka pracy z dzieckiem z MPD |
Jednostka: | Instytut Pedagogiki Specjalnej |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Efekty uczenia się: |
Wiedza PC1_KS_W01 Zna podstawowe koncepcje rehabilitacji, edukacji, terapii osób z mózgowym porażeniem dziecięcym i rozumie różnorodne uwarunkowania tych procesów. PC1_KS_W02 Ma podstawową, uporządkowaną wiedzę o systemach wsparcia dzieci i młodzieży z mózgowym porażeniem dziecięcym, specyfice pracy z uczniem z MPDZ i procesach w nim zachodzących. Wie, jakie są możliwości doboru szkoły dla ucznia z MPDZ. PC1_KS_W06 Ma wiedzę z zakresu metodyki pracy z uczniem z MPDZ zarówno edukacyjnej, jak i wychowawczej, wykonywania zadań, norm, procedur i dobrych praktyk stosowanych w instytucjach związanych z rehabilitacją, edukacją, terapią dzieci i młodzieży. Umiejętności PC1_KS_U02 Potrafi posługiwać się podstawowymi ujęciami teoretycznymi w celu interpretowania i prognozowania w ramach różnych kontekstów działalności rehabilitacyjnej, edukacyjnej, terapeutycznej. PC1_KS_U03 Potrafi ocenić przydatność proponowanych metod, procedur i dobrych praktyk do realizacji zadań związanych z różnymi sferami działalności rehabilitacyjnej, edukacyjnej, terapeutycznej i zaprojektować właściwy sposób postępowania. Kompetencje społeczne PC1_KS_K02 Wyraźnie uwzględnia indywidualne potrzeby dziecka przy projektowaniu specjalistycznych metod oddziaływania. |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.