Edukacja integracyjna w teorii i praktyce
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 10-2S-EIT |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Edukacja integracyjna w teorii i praktyce |
Jednostka: | Instytut Pedagogiki Specjalnej |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Efekty uczenia się: |
PC1_KS_W01 Opisuje filozoficzne, socjologiczne, pedagogiczne podstawy i założenia edukacji integracyjnej i włączającej PC1_KS_W02 Wymienia główne założenia i kierunek modelu pomocy psychologiczno-pedagogicznej i wsparcia ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w warunkach edukacji integracyjnej i włączającej PC1_KS_W04 Wymienia i opisuje modele, formy edukacji integracyjnej, jej założenia, rozwiązania, kompetencje nauczyciela, komponenty, cechy i znaczenie edukacji integracyjnej i włączającej PC1_KS_U01 Analizuje poznane modele, formy edukacji integracyjnej, uzasadnia korelację pomiędzy integracją społeczną a edukacją integracyjną PC1_KS_U03 Potrafi podać i uzasadnić różnice pomiędzy edukacją integracyjną w Polsce i na świecie oraz ocenić i wskazać przydatność i zasadność rozwiązań poznanych modeli edukacyjnych PC1_KS_U05 Projektuje zajęcie dotyczące integracji społecznej w grupie zróżnicowanej PC1_KK_K02 PC1_KS_K01 Docenia sens, wartość i potrzebę holistycznego i indywidualnego zakresu działań edukacyjnych, terapeutycznych wobec dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi PC1_KS_K02 Uczestniczy w dyskusji, przygotowuje się do wykładu, wykonuje zalecone działania pedagogiczne |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.