Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Edukacja integracyjna w teorii i praktyce

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 10-2S-EIT
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Edukacja integracyjna w teorii i praktyce
Jednostka: Instytut Pedagogiki Specjalnej
Grupy:
Punkty ECTS i inne: (brak) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: polski
Rodzaj przedmiotu:

obowiązkowe

Efekty uczenia się:

PC1_KS_W01 Opisuje filozoficzne, socjologiczne, pedagogiczne

podstawy i założenia edukacji integracyjnej

i włączającej

PC1_KS_W02 Wymienia główne założenia i kierunek modelu

pomocy psychologiczno-pedagogicznej i wsparcia

ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w

warunkach edukacji integracyjnej i włączającej

PC1_KS_W04 Wymienia i opisuje modele, formy edukacji

integracyjnej, jej założenia, rozwiązania, kompetencje

nauczyciela, komponenty, cechy i znaczenie edukacji

integracyjnej i włączającej

PC1_KS_U01 Analizuje poznane modele, formy edukacji

integracyjnej, uzasadnia korelację pomiędzy

integracją społeczną a edukacją integracyjną

PC1_KS_U03 Potrafi podać i uzasadnić różnice pomiędzy edukacją

integracyjną w Polsce i na świecie oraz ocenić i

wskazać przydatność i zasadność rozwiązań

poznanych modeli edukacyjnych

PC1_KS_U05 Projektuje zajęcie dotyczące integracji społecznej w

grupie zróżnicowanej

PC1_KK_K02

PC1_KS_K01 Docenia sens, wartość i potrzebę holistycznego

i indywidualnego zakresu działań edukacyjnych,

terapeutycznych wobec dziecka ze specjalnymi

potrzebami edukacyjnymi

PC1_KS_K02 Uczestniczy w dyskusji, przygotowuje się do

wykładu, wykonuje zalecone działania pedagogiczne

Przedmiot nie jest oferowany w żadnym z aktualnych cykli dydaktycznych.
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.0.0-7 (2024-02-19)