Praktyka asystencka w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka - 1 tydz. (40 godz.)
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 10-2P-WWR1 |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Praktyka asystencka w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka - 1 tydz. (40 godz.) |
Jednostka: | Instytut Pedagogiki Specjalnej |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | polski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Pełny opis: |
DRUKI DO POBRANIA Uwaga ! dokumenty należy drukować dwustronnie. |
Efekty uczenia się: |
PC1_KS_W01 Posiada wiedzę w zakresie teoretycznych podstaw wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka. Zna zadania poszczególnych członków interdyscyplinarnego zespołu specjalistów Zna założenie organizacyjne placówek specjalistycznych. PC1_KK_U05 PC1_KS_U01 Obserwuje, rozumie i interpretuje zachowania zespołu realizującego zadania wczesnej interwencji. Potrafi przeprowadzić rozmowę z zespołem wspierającym rozwój dziecka na temat procesu wspomagania rozwoju Poprawnie określa cele zajęć terapeutycznych, opiekuńczych , środki dydaktyczne, itd; Prawidłowo dokonuje zapisu obserwacji zajęć dydaktyczno- terapeutycznych. PC1_KS_K01 PC1_KS_K02 Nawiązuje i podtrzymuje kontakty interpersonalne. Jest świadomy znaczenia odpowiedzialności za podejmowane działania w stosunku do dziecka niepełnosprawnego oraz pozostałych członków rodziny. Ma świadomość o wartości podejmowania działań na rzecz zadań rodziny w zakresie kształtowania jej profilaktycznej i ochronnej funkcji wobec dziecka. Podmiotowo traktuje osoby doświadczające problemów w środowisku rodzinnym. |
Metody i kryteria oceniania: |
Ocena na podstawie obserwacji w trakcie symulacji/ oraz dyskusji w grupie, ocena na podstawie obserwacji dyskusji w podgrupach oraz na forum całej grupy, karta praktykanta. |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.