Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Praktyka asystencka w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka - 1 tydz. (40 godz.)

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: 10-2P-WWR1
Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Praktyka asystencka w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka - 1 tydz. (40 godz.)
Jednostka: Instytut Pedagogiki Specjalnej
Grupy:
Punkty ECTS i inne: (brak) Podstawowe informacje o zasadach przyporządkowania punktów ECTS:
  • roczny wymiar godzinowy nakładu pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się dla danego etapu studiów wynosi 1500-1800 h, co odpowiada 60 ECTS;
  • tygodniowy wymiar godzinowy nakładu pracy studenta wynosi 45 h;
  • 1 punkt ECTS odpowiada 25-30 godzinom pracy studenta potrzebnej do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się;
  • tygodniowy nakład pracy studenta konieczny do osiągnięcia zakładanych efektów uczenia się pozwala uzyskać 1,5 ECTS;
  • nakład pracy potrzebny do zaliczenia przedmiotu, któremu przypisano 3 ECTS, stanowi 10% semestralnego obciążenia studenta.

zobacz reguły punktacji
Język prowadzenia: polski
Rodzaj przedmiotu:

obowiązkowe

Pełny opis:

DRUKI DO POBRANIA

Uwaga ! dokumenty należy drukować dwustronnie.

Sylabus

Karta praktykanta

Inne dokumenty

Skierowanie

Efekty uczenia się:

PC1_KS_W01 Posiada wiedzę w zakresie teoretycznych podstaw

wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania

rozwoju dziecka. Zna zadania poszczególnych członków

interdyscyplinarnego zespołu specjalistów

Zna założenie organizacyjne placówek

specjalistycznych.

PC1_KK_U05

PC1_KS_U01 Obserwuje, rozumie i interpretuje zachowania zespołu

realizującego zadania wczesnej interwencji. Potrafi

przeprowadzić rozmowę z zespołem wspierającym

rozwój dziecka na temat procesu wspomagania rozwoju

Poprawnie określa cele zajęć terapeutycznych,

opiekuńczych , środki dydaktyczne, itd; Prawidłowo

dokonuje zapisu obserwacji zajęć dydaktyczno-

terapeutycznych.

PC1_KS_K01

PC1_KS_K02 Nawiązuje i podtrzymuje kontakty interpersonalne.

Jest świadomy znaczenia odpowiedzialności za

podejmowane działania w stosunku do dziecka

niepełnosprawnego oraz pozostałych członków

rodziny. Ma świadomość o wartości podejmowania

działań na rzecz zadań rodziny w zakresie kształtowania

jej profilaktycznej i ochronnej funkcji wobec dziecka.

Podmiotowo traktuje osoby doświadczające

problemów w środowisku rodzinnym.

Metody i kryteria oceniania:

Ocena na podstawie obserwacji w trakcie symulacji/ oraz dyskusji w grupie, ocena na podstawie obserwacji dyskusji w podgrupach oraz na forum całej grupy, karta praktykanta.

Przedmiot nie jest oferowany w żadnym z aktualnych cykli dydaktycznych.
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.0.0-7 (2024-02-19)