The Introduction of Learning Disabilities
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | 00-0F-ILD |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | The Introduction of Learning Disabilities |
Jednostka: | Instytut Pedagogiki Specjalnej |
Grupy: |
Problemy współczesnej edukacji - konw. w jęz. obcym - I rok, 2 sem. PE (II st. st. stac.) - 1 obow. Społeczne problemy współcz. świata - konw. w jęz. obcym - I rok PC (II st. st. stac.) - 1 obow. |
Punkty ECTS i inne: |
0 LUB
2.00
(w zależności od programu)
|
Język prowadzenia: | angielski |
Rodzaj przedmiotu: | obowiązkowe |
Pełny opis: |
Konwersatorium w języku obcym - Rozbudowana terminologia specjalistyczna z zakresu pedagogiki, pedagogiki specjalnej, psychologii, socjologii i medycyny w języku obcym. - Doskonalenie konstrukcji gramatycznych stosowanych w językach obcych. - Zastosowanie konstrukcji gramatycznych i terminologii zawodowej do budowania swobodnych wypowiedzi. - Analiza tekstów naukowych w językach obcych. - Doskonalenie własnych umiejętności językowych. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/2022" (zakończony)
Okres: | 2022-02-21 - 2022-09-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT KON
|
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin, 13 miejsc
|
|
Koordynatorzy: | Ewa Kulesza | |
Prowadzący grup: | Su-Jan Lin | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | |
Skrócony opis: |
Nazwa przedmiotu: Wprowadzenie do trudności w uczeniu się Nazwa przedmiotu w języku angielskim: The Introduction of Learning Disabilities Warunki zaliczenia (ZO): - obecność, aktywność, znajomość lektur; - wykonanie zadanych prac: 1) indywidualne przygotowanie w jęz. angielskim minimum 2 stronicowego streszczenia artykułu i przedstawienie go na forum grupy; 2) przygotowanie w zespole 3-4 osobowym przeglądu literatury w jęz. angielskim na zadany temat i przedstawienie wyników pracy w formie prezentacji Power Point na forum grupy |
|
Pełny opis: |
The purpose of this course is to provide international perspectives of research on learning disabilities or the term of dyslexia. The course will emphasize the main issues such as definition, identification, pedagogy and beyond the school for the students with learning disabilities. This course will focus on the reading and discussions with meta-analysis of research on learning disabilities or the term of dyslexia. The students will learn to understand the research focus of learning disabilities cross the countries. |
|
Literatura: |
1.Kulesza Ewa M., Kucharczyk Izabella, Gosk Urszula, Kosewska Bernadetta (2019). Educational situation of students with special needs in the period 1999-2017 in Poland. In 13th International Technology, Education and Development Conference. INTED2019 Proceedings, 11th-13th March, 2019, Valencia, Spain, pp. 2688-2694, IATED, doi:10.21125/inted.2019.0721 2. Kucharczyk Izabella, Gosk Urszula, Kulesza Ewa Maria (2018). The Intensity Of Teacher Emotions In Situations Connected With Dyslexic Student’s Difficulties. In 10th International Conference on Education and New Learning Technologies. Proceedings / Gómez Chova Luis, López Martinez Alberto, Candel Torres Ignacio ( red. ), vol. 1, 2018, IATED Academy, pp. 9020-9028, DOI:10.21125/iceri.2018.0663 |
|
Uwagi: |
Prowadząca: prof. Su-Jan Lin (Tajwan) Forma zajęć: konwersatorium w jęz. angielskim Liczba godzin kontaktowych - 15 Praca samodzielna (literatura, przygotowanie wypowiedzi) - 15 Liczba ECTS: 2 Przedmiot prowadzony z wykorzystaniem platformy Ms Teams synchronicznie z planem zajęć. Link do zespołu: https://teams.microsoft.com/l/team/19%3a2sRSYmBw1OWNQ8BIeGcR-RIoZNYuDnZ9b54cjVqFyS81%40thread.tacv2/conversations?groupId=e1ff9e7a-ed2e-4bc5-8d4c-74cc29ceff2c&tenantId=aee18df6-9fc6-4188-b9f4-b3f12e451c86 |
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.