Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Psychologia wieku dziecięcego 10-4S-PYW
Wykład (WYK) Semestr zimowy 2016/2017

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 15
Limit miejsc: (brak limitu)
Metody dydaktyczne:

SPRAWOZDANIE Z ARTYKUŁU EMPIRYCZNEGO

Całość ma mieć nie więcej niż 1,5-2 strony.

Artykuł musi pochodzić z czasopisma lub książki psychologicznej (ewentualnie czasopisma lub książki pedagogicznej, ale zawierającej prezentację badań z zakresu psychologii) i dotyczyć badań z udziałem dzieci w wieku przedszkolnym lub młodszym szkolnym.

Prace należy nadsyłać do 15.11.2016 na adres: abienkowska@aps.edu.pl lub agnieszkabien@poczta.onet.pl

Schemat sprawozdania:

1. Tytuł

2. Autorzy

3. Problem (cel badań, definicje zmiennych, czyli badanych zjawisk)

4. Osoby badane

5. Narzędzia

6. Procedura

7. Wyniki

8. Własny komentarz do opisywanych badań

9. Literatura cytowana (wystarczy zacytować artykuł, z którego przygotowane jest sprawozdanie)

Literatura cytowana – użyteczne informacje

Przykład cytowania artykułu z czasopisma:

Lazarus, R. S. (1986). Paradygmat stresu i radzenia sobie. Nowiny Psychologiczne, 3-4, 2-39.

Lewis, R., Frydenberg, E. (2002). Concomitants of failure to cope: What we should teach adolescents about coping. British Journal of Educational Psychology, 72(4), 419-431.

Jeśli czasopismo ma tom i numer to numer dajemy w nawiasie np. 72 to tom, a (4) to numer, potem podajemy strony np. 2-34, bez używania skrótu "s." na oznaczenie stron, na których znajduje się artykuł w czasopiśmie.

Przykład cytowania artykułu/rozdziału z książki:

Matczak, A. (2001). Temperament a kompetencje społeczne. W: W. Ciarkowska, A. Matczak (red.), Różnice indywidualne: wybrane badania inspirowane Regulacyjną Teorią Temperamentu Profesora Jana Strelaua (s. 53-70). Warszawa: Interdyscyplinarne Centrum Genetyki Zachowania Uniwersytetu Warszawskiego.

Wysunięcie akapitu w Literaturze Cytowanej (dla lepszego wyeksponowania każdej pozycji) robi się następująco:

• Należy zaznaczyć akapit z informacją bibliograficzną

• Zaznaczony tekst kliknąć prawym przyciskiem myszy

• Z rozwiniętego menu wybrać "Akapit"

• Kliknąć zakładkę "Wcięcia i odstępy”

• W sekcji "Wcięcia" w części "Specjalne” zaznaczyć "Wysunięcie" i ustawić "co: 0,63 cm.".

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
1 każdy wtorek, 11:40 - 13:15, sala 1209/1210
Agnieszka Bieńkowska 26/ szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Budynek dydaktyczny - główny A
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.0.0-7 (2024-02-19)