Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Trening twórczości z komputerem I 10-1S-TT1
Laboratorium/warsztaty (LAB) Semestr zimowy 2016/2017

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 15
Limit miejsc: (brak limitu)
Literatura:

J. Łaszczyk, M. Jabłonowska, M. Trzcińska-Król, J. Łukasiewicz-Wieleba, A.R. Makaruk, Trening twórczości z komputerem, Warszawa 2012.

Góralski, A. (2003) Teoria twórczości, Warszawa: Wyd. APS

Góralski, A. (1996) Szkice do pedagogiki zdolności, Warszawa: Wyd. Scholar

Szmidt, K. J. (2005) Dydaktyka twórczości, Kraków, Oficyna Wydawnicza Impuls

Efekty uczenia się:

PE1_W08

- rozumie i wskazuje zadania dobrego lidera

- opracowuje wytyczne dotyczące zadań prowadzącego i grupy odnoszące się do treningu twórczości z komputerem w szkole podstawowej

PE1_U07

- stosuje różne metody aktywizujące, wpływające pozytywnie na przekaz informacji

- potrafi przekazać wiedzę i umiejętności dotyczące procesów twórczych

- planuje i konsultuje zadania treningu twórczości z komputerem

PE1_U08

- posługuje się literaturą z zakresu pedagogiki twórczości w celu doskonalenia własnego warsztatu

- opracowuje wiele pomysłów służących wzbogaceniu procesu edukacyjnego związanego z realizacją treningu twórczości z komputerem

PE1_K03

- wykorzystuje wyobraźnię, intuicję i emocje w realizacji treningu twórczości z komputerem

- potrafi adaptować istniejące zadania treningowe, by wykorzystywać w nich technologię informacyjną

Metody i kryteria oceniania:

Ocenie podlega jakość przygotowanych przez studenta zajęć, ich treść oraz przebieg, a także opracowany konspekt zawierający założone cele nauczania i metody, jakie zostaną użyte do ich osiągnięcia.

NAKŁAD PRACY STUDENTA:

Godziny kontaktowe (laboratorium/warsztaty): 15 h.

Przygotowanie się do zaliczenia: 5 h

Przygotowanie referatu, eseju, prezentacji: 5 h

Przygotowanie się do zajęć: 5 h

Sumaryczna liczba punktów ECTS - 1 ECTS

Zakres tematów:

Prowadzący jako lider (zadania, kompetencje).

Wytyczne treningu twórczości z komputerem.

Planowanie i przygotowanie treningu twórczości z komputerem.

Metody aktywizujące w treningu twórczości.

Procesy twórcze - teoria i praktyka.

Realizacja treningu twórczości z komputerem.

Metody dydaktyczne:

METODY KSZTAŁCENIA:

Problemowe, ćwiczeniowe, zadaniowe, podające.

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
1 każdy poniedziałek, 8:00 - 9:35, sala 3329 (komp.)
Miłosz Romaniuk 11/ szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Budynek z aulami C
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.0.0-7 (2024-02-19)