Pedagogika (niestacjonarne II st.) I rok PE, specjal. nienauczycielska: pedagogika pracy, (niestac. 2 st.)
Informacje o etapie studiów
Jeśli interesują Cię konkretne, indywidualne wymagania, jakie musisz spełnić na aktualnym etapie studiów, to zajrzyj do modułu zaliczeń etapów:
Przedmioty obowiązkowe
Przedmiot |
Okres |
2019Z | 2019L | 2019Zn | 2019Ln |
Wymagany do warunku |
---|---|---|---|---|---|---|
Edukacja zdrowotna 10-4F-EDZ | 2012n - 2012n | NIE | ||||
Etyka zawodu pedagoga 10-4F-EZP | 2012n - 2012n | NIE | ||||
Historia myśli pedagogicznej: wykład monograficzny 10-4F-HMP | 2012n - 2012n | NIE | ||||
Metodologia badań nauk społecznych i statystyka 10-4F-MBS | 2012n - 2012n | NIE | ||||
Pedagogika ogólna 10-4F-PEO | 2012n - 2012n | NIE | ||||
Pedagogika pracy 10-4S-PEP | 2012n - 2012n | NIE | ||||
Pedeutologia: wykład monograficzny 10-4F-PDU | 2012n - 2012n | NIE | ||||
Praktyka (śródroczna) w urzędach pracy i firmach pośrednictwa pracy - 2 tyg. (40 godz.) 10-4P-PEP1 | 2012n - 2012n | NIE | ||||
Prawa człowieka w aspekcie konstytucyjnym i międzynarodowym 10-4F-PCW | 2012n - 2012n | NIE | ||||
Rozwój zawodowy pracownika 10-4S-RZP | 2012n - 2012n | NIE | ||||
Seminarium dyplomowe - 1 10-PE-MGR1 | 2012n - 2012n | NIE | ||||
Teoria wychowania 10-4F-TWY | 2012n - 2012n | NIE | ||||
Współczesne nurty w etyce 10-4F-WNE | 2012n - 2012n | NIE | ||||
Współczesne nurty w filozofii 10-4F-WNF | 2012n - 2012n | NIE | ||||
Współczesne problemy psychologii 10-4F-WPP | 2012n - 2012n | NIE | ||||
Wykład monograficzny kierunkowy w języku obcym - 1 10-4F-WJ1 | 2012n - 2012n | NIE | ||||
Wykład monograficzny kierunkowy w języku obcym - 2 10-4F-WJ2 | 2012n - 2012n | NIE |
Wymagania punktowe
Typ punktów | Grupa przedmiotów |
Okres |
Liczba wymagana do zaliczenia warunkowego |
Liczba wymagana do zaliczenia pełnego |
---|---|---|---|---|
ECTS - Europejski System Transferu i Akumulacji Punktów | 2012n - 2012n | n/d | 59.00 | |
FUND - Fundamentalne | 2012n - 2012n | n/d | 46.00 | |
SPEC - Specjalnościowe | 2012n - 2012n | n/d | 13.00 |