Pedagogika specjalna (stacjonarne jednolite magisterskie) 3 sem. (PC), pedagogika specjalna, stacjonarne, jednolite magisterskie
Informacje o etapie studiów
Jeśli interesują Cię konkretne, indywidualne wymagania, jakie musisz spełnić na aktualnym etapie studiów, to zajrzyj do modułu zaliczeń etapów:
Przedmioty obowiązkowe
Przedmiot |
Okres |
2019Z | 2019L | 2019Ln | 2020Z | 2020L | 2020Zn | 2020Ln | 2021Z | 2021L | 2021Zn | 2021Ln | 2022Z | 2022L | 2022Zn | 2022Ln | 2023Z | 2023L | 2023Zn | 2023Ln | 2024Z | 2024L |
Wymagany do warunku |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Diagnostyka w pedagogice specjalnej PC-5F-DPS | 2020 - 2022 | NIE | |||||||||||||||||||||
Diagnostyka w pedagogice specjalnej PC-5F-DPS1 | 2023 - ... | NIE | |||||||||||||||||||||
Dydaktyka specjalna PC-5F-DYS | 2020 - 2022 | NIE | |||||||||||||||||||||
Dydaktyka specjalna PC-5F-DYS1 | 2023 - ... | NIE | |||||||||||||||||||||
Etyka AK-0F-ETY | 2020 - 2022 | NIE | |||||||||||||||||||||
Język obcy - 3 51-0F-JEZ3 | 2020 - ... | NIE | |||||||||||||||||||||
Kierunki pedagogiki współczesnej PC-5F-KPE | 2020 - 2022 | NIE | |||||||||||||||||||||
Kompetencje pedagoga specjalnego PC-5F-KPS | 2020 - 2022 | NIE | |||||||||||||||||||||
Metodyka wychowania fizycznego PC-5F-MWF | 2023 - ... | NIE | |||||||||||||||||||||
Nowoczesne technologie w oddziaływaniach pedagogicznych PC-5F-NTP | 2020 - 2022 | NIE | |||||||||||||||||||||
Podstawy edukacji integracyjnej i włączającej PC-5F-PIW | 2020 - 2022 | NIE | |||||||||||||||||||||
Podstawy edukacji integracyjnej i włączającej PC-5F-PIW1 | 2023 - ... | NIE | |||||||||||||||||||||
Praktyka asystencka (30 godz.) PC-5P-KIE1 | 2021 - 2021 | NIE | |||||||||||||||||||||
Prawne podstawy kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi PC-5F-PUS | 2020 - 2022 | NIE | |||||||||||||||||||||
Psychologia kliniczna dzieci i młodzieży PC-5F-PDK | 2020 - 2022 | NIE | |||||||||||||||||||||
Psychologia kliniczna dzieci i młodzieży PC-5F-PDK1 | 2023 - ... | NIE | |||||||||||||||||||||
Psychologia rozwoju dzieci i młodzieży ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi PC-5F-PDS | 2020 - 2022 | NIE | |||||||||||||||||||||
Psychologia rozwoju dzieci i młodzieży ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi PC-5F-PDS1 | 2023 - ... | NIE | |||||||||||||||||||||
Rodzina dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi PC-5F-RDS | 2020 - 2022 | NIE | |||||||||||||||||||||
Rodzina dziecka ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi PC-5F-RDS1 | 2023 - ... | NIE | |||||||||||||||||||||
Systemy wsparcia osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi PC-5F-SWS | 2020 - 2022 | NIE | |||||||||||||||||||||
Wprowadzenie do komunikacji alternatywnej i wspomagającej PC-5F-WKA | 2020 - 2022 | NIE | |||||||||||||||||||||
Wprowadzenie do komunikacji alternatywnej i wspomagającej PC-5F-WKA1 | 2023 - ... | NIE |
Wymagania punktowe
Typ punktów | Grupa przedmiotów |
Okres |
Liczba wymagana do zaliczenia warunkowego |
Liczba wymagana do zaliczenia pełnego |
---|---|---|---|---|
ECTS - Europejski System Transferu i Akumulacji Punktów | 2020 - 2021 | n/d | 92.00 | |
ECTS - Europejski System Transferu i Akumulacji Punktów | 2022 - 2022 | n/d | 93.00 | |
ECTS - Europejski System Transferu i Akumulacji Punktów | 2023 - ... | n/d | 103.00 | |
FUND - Fundamentalne | 2020 - 2021 | n/d | 92.00 | |
FUND - Fundamentalne | 2022 - 2022 | n/d | 93.00 | |
FUND - Fundamentalne | 2023 - ... | n/d | 103.00 |