dr
Małgorzata Paplińska
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Terminy konsultacji dla studentów
Rok akademicki 2024/2025
DYŻURY - SEMESTR ZIMOWY
____________________
dr Małgorzata Paplińska odwołuje swój dyżur w dniu 25.11.2024.
____________________
Poniedziałek
Cykl I: 11:30-12:30
Cykl II: 8:50-9:50
Środa 11:30-12:30 (Dyżur w formie stacjonarnej oraz poprzez aplikację MS Teams)
St. Niestacjonarne
5.01.2025 13:00-14:00
8.02.2025 15:40-16:40
Koordynowane przedmioty
2016Z - Techniki brajlowskie SP-TBR1
2016L - Tyflopedagogika 10-2S-TYF
2017L - Tyflopedagogika 10-2S-TYF
2018L - Praktyka pedagogiczna - dyplomowa w placówkach edukacyjnych dla uczniów z dysfunkcją wzroku 10-2P-TYF3b
2018L - Tyflopedagogika 10-2S-TYF
2019L - Małe dziecko, uczeń, student z niepełnosprawnością wzroku – trudności i możliwości wsparcia 10-FF-MDU
2020L - Małe dziecko, uczeń, student z niepełnosprawnością wzroku – trudności i możliwości wsparcia 10-FF-MDU
2021L - Brajl on-line! 00-FF-BRL
2021Ln - Brajl on-line! 00-FF-BRL
2021Ln - Integracja społeczna PC-2F-ISE
2024Z - Tyflopedagogika PC-5S-TYF
Prowadzone przedmioty
2016Z - Metodyka pracy indywidualnej z dziećmi z dysfunkcją wzroku 10-2S-MDW:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2016Z - Psychologiczne i społeczne aspekty rehabilitacji osób słabowidzących 10-5S-PSS:
Wykład (grupa 1)
2016Z - Rehabilitacja osób z dysfunkcją wzroku z dodatkowymi niepełnosprawnościami SP-RWN:
Wykład (grupa 1)
2016L - Adaptacje materiałów dydaktycznych do potrzeb osób z dysfunkcją wzroku 10-2S-ADW1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016L - Metodyka pracy z osobami z dysfunkcją wzroku z niepełnosprawnością sprzężoną 10-2S-MPS:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016L - Praktyka asystencka w przedszkolach dla dzieci słabowidzących 10-2P-TYF1b:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Z - Metodyka pracy indywidualnej z dziećmi z dysfunkcją wzroku 10-2S-MDW:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2017L - Adaptacje materiałów dydaktycznych do potrzeb osób z dysfunkcją wzroku 10-2S-ADW1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017L - Metodyka pracy z osobami z dysfunkcją wzroku z niepełnosprawnością sprzężoną 10-2S-MPS:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017L - Praktyka asystencka w przedszkolach dla dzieci słabowidzących 10-2P-TYF1b:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018Z - Metodyka pracy indywidualnej z dziećmi z dysfunkcją wzroku 10-2S-MDW:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2018L - Adaptacje materiałów dydaktycznych do potrzeb osób z dysfunkcją wzroku 10-2S-ADW1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018L - Metodyka pracy z osobami z dysfunkcją wzroku z niepełnosprawnością sprzężoną 10-2S-MPS:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018L - Praktyka asystencka w przedszkolach dla dzieci słabowidzących 10-2P-TYF1b:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w specjalnych ośrodkach szkolno-wychowawczych dla dzieci słabowidzących i niewidomych 10-2P-TYF2b:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018L - Praktyka pedagogiczna - dyplomowa w placówkach edukacyjnych dla uczniów z dysfunkcją wzroku 10-2P-TYF3b:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Z - Metodyka pracy indywidualnej z dziećmi z dysfunkcją wzroku 10-2S-MDW:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2019L - Adaptacje materiałów dydaktycznych do potrzeb osób z dysfunkcją wzroku 10-2S-ADW1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019L - Małe dziecko, uczeń, student z niepełnosprawnością wzroku – trudności i możliwości wsparcia 10-FF-MDU:
Wykład (grupa 1)
2019L - Metodyka pracy z osobami z dysfunkcją wzroku z niepełnosprawnością sprzężoną 10-2S-MPS:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Zn - Metodyka pracy edukacyjno-terapeutycznej z uczniem z dysfunkcją wzroku 10-5S-MTW3:
Ćwiczenia (grupa 2), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2020Z - Metodyka pracy indywidualnej z dziećmi z dysfunkcją wzroku 10-2S-MDW:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2020L - Adaptacje materiałów dydaktycznych do potrzeb osób z dysfunkcją wzroku 10-2S-ADW1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020L - Małe dziecko, uczeń, student z niepełnosprawnością wzroku – trudności i możliwości wsparcia 10-FF-MDU:
Wykład (grupa 1)
2020L - Metodyka pracy z osobami z dysfunkcją wzroku z niepełnosprawnością sprzężoną 10-2S-MPS:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Zn - Metodyka pracy edukacyjno-terapeutycznej z uczniem z dysfunkcją wzroku PC-2S-MTW:
Laboratorium/warsztaty (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2020Ln - Adaptacja przestrzeni i materiałów dydaktycznych do potrzeb osób z niepełnosprawnością wzroku 00-FF-APM:
Wykład (grupa 1)
2021Z - Diagnoza specjalnych potrzeb edukacyjnych PC-5F-DSP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 5), Ćwiczenia (grupa 6), Ćwiczenia (grupa 7)
2021L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w szkole (80 godz.) PC-5P-KIE5:
Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 5)
2021Zn - Diagnoza specjalnych potrzeb edukacyjnych PC-5F-DSP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2021Zn - Metodyka pracy edukacyjno-terapeutycznej z uczniem z dysfunkcją wzroku PC-2S-MTW:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2022Z - Metodyka kształcenia uczniów z niepełnosprawnością wzroku PC-5F-MUW:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 5), Ćwiczenia (grupa 6), Ćwiczenia (grupa 7)
2022L - Podstawy pisma Braille’a i przewodnika osób niewidomych PC-5F-PPB:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2022L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w szkole (80 godz.) PC-5P-KIE5:
Ćwiczenia (grupa 6), Ćwiczenia (grupa 7)
2022Zn - Diagnoza specjalnych potrzeb edukacyjnych PC-5F-DSP:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2022Zn - Metodyka kształcenia uczniów z niepełnosprawnością wzroku PC-5F-MUW:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2022Zn - Metodyka pracy edukacyjno-terapeutycznej z uczniem z dysfunkcją wzroku PC-2S-MTW:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2022Ln - Podstawy pisma Braille’a i przewodnika osób niewidomych PC-5F-PPB:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2023Z - Metodyka kształcenia uczniów z niepełnosprawnością wzroku PC-5F-MUW:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 5), Ćwiczenia (grupa 6), Ćwiczenia (grupa 7), Ćwiczenia (grupa 8), Ćwiczenia (grupa 9)
2023L - Podstawy pisma Braille’a i przewodnika osób niewidomych PC-5F-PPB:
Ćwiczenia (grupa 6), Ćwiczenia (grupa 7)
2023L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w szkole (80 godz.) PC-5P-KIE5:
Ćwiczenia (grupa 5), Ćwiczenia (grupa 6)
2023Zn - Metodyka kształcenia uczniów z niepełnosprawnością wzroku PC-5F-MUW:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2023Ln - Podstawy pisma Braille’a i przewodnika osób niewidomych PC-5F-PPB:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2022Lp - Psychospołeczne podstawy metodyki pracy z dziećmi i uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi SP-PET:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2024Z - Metodyka kształcenia uczniów z niepełnosprawnością wzroku PC-5F-MUW:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 5), Ćwiczenia (grupa 6)
2024L - Podstawy pisma Braille’a i przewodnika osób niewidomych PC-5F-PPB:
Ćwiczenia (grupa 5), Ćwiczenia (grupa 6), Ćwiczenia (grupa 7)
2024L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w szkole (80 godz.) PC-5P-KIE5:
Ćwiczenia (grupa 5), Ćwiczenia (grupa 6)
2024Zn - Metodyka kształcenia uczniów z niepełnosprawnością wzroku PC-5F-MUW:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2024Ln - Podstawy pisma Braille’a i przewodnika osób niewidomych PC-5F-PPB:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)