![]() |

dr
Marta Wiśniewska
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Terminy konsultacji dla studentów
Rok akademicki 2024/2025
DYŻURY WAKACYJNE
_________________
Dyżur dr M. Wiśniewskiej z czwartku 10.07.25r. został przeniesiony na środę 9.07.25 r., godz. 9.30-10.30.
_________________
Dyzur dr M. Wiśniewkiej z 14.07 został przeniesiony na 17.09.20 godz. 9.00-10.00.
_________________
czwartek 8.30-9.30
poniedziałek 8.30-9.30
URLOP
3.07, 10.07, 14.07, 21.08, 28.08.2025
Koordynowane przedmioty
2022Ln - Praktyki SP-P-DTD
2023Zn - Dieta sensoryczna SP-DSE
2023Zn - Praktyki SP-P-DTD
2024Zn - Praktyki SP-P-DTD
2024Zn - Praktyki SP-P-DTD10
2025L - Praktyka asystencka w szkole (30 godz.) PC-5P-KIE3a
2025Ln - Praktyka asystencka w szkole (30 godz.) PC-5P-KIE3a
Prowadzone przedmioty
2019Z - Wybrane narzędzia diagnostyczne w pracy z dzieckiem z zaburzeniami integracji sensorycznej (IIst) SP-WND:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Z - Zastosowanie Południowo Kalifornijskich Testów Integracji Sensorycznej (II st.SI) SP-ZIS:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Zn - Podstawy teorii integracji sensorycznej (Kurs SI I) SP-PTI3:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2020Ln - Wybrane narzędzia diagnostyczne w pracy z dzieckiem z zaburzeniami integracji sensorycznej (IIst) SP-WND:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Ln - Zastosowanie Południowo Kalifornijskich Testów Integracji Sensorycznej (II st.SI) SP-ZIS:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021Zn - Podstawy teorii integracji sensorycznej (Kurs SI I) SP-PTI:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2021Zn - Wybrane narzędzia diagnostyczne w pracy z dzieckiem z zaburzeniami integracji sensorycznej (IIst) SP-WND3:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021Zn - Wybrane narzędzia diagnostyczne w pracy z dzieckiem z zaburzeniami integracji sensorycznej (IIst) SP-WND4:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021Zn - Zastosowanie Południowo Kalifornijskich Testów Integracji Sensorycznej (II st. SI) SP-ZIS4:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021Zn - Zastosowanie Południowo Kalifornijskich Testów Integracji Sensorycznej (II st.SI) SP-ZIS3:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022L - Indywidualizowanie pracy dydaktyczno-wychowawczej z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi PE-2S-IPE:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022Zn - Metodyka wspomagania rozwoju integracji percepcyjno-motorycznej SP-MWI1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022Zn - Metodyka wspomagania rozwoju integracji percepcyjno-motorycznej SP-MWI2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022Ln - Podstawy teorii integracji sensorycznej (Kurs SI I) SP-PTI:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2022Ln - Podstawy teorii integracji sensorycznej (Kurs SI I) SP-PTI7:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2023L - Konstruowanie programów wspierania rozwoju dzieci w klasach I-III PW-5F-KWK:
Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 4)
2023Zn - Zaburzenia w rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym i szkolnym SP-ZRD10:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023Ln - Klasyczne i nowoczesne metody terapii pedagogicznej PW-5S-KNT:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2024Z - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z umiarkowaną i znaczną niepełnosprawnością intelektualną - 1 PC-5S-MUN1:
Wykład (grupa 1)
2024Z - Metodyka zajęć rewalidacyjno-wychowawczych PC-5S-WRW:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2024L - Aranżacja przestrzeni terapeutycznej i domowej we wspomaganiu rozwoju dziecka przedwcześnie urodzonego 00-FF-APT:
Ćwiczenia (grupa 1)
2024L - Metody terapii niedyrektywnej osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu PC-5S-MNA:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2024L - Podstawy edukacji i rehabilitacji osób ze sprzężoną niepełnosprawnością PC-5S-PEH:
Ćwiczenia (grupa 1)
2024L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w zespołach rewalidacyjno-wychowawczych dla dzieci z głęboką niepełnosprawnością intelektualną (20 godz.) PC-5P-ERI5:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2024Zn - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z umiarkowaną i znaczną niepełnosprawnością intelektualną - 1 PC-5S-MUN1:
Wykład (grupa 1)
2024Zn - Metodyka zajęć rewalidacyjno-wychowawczych PC-5S-WRW:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2025Z - Edukacja i reedukacja ruchowa w terapii pedagogicznej i logopedycznej LO-3F-WRR:
Wykład (grupa 1)
2025Z - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z umiarkowaną i znaczną niepełnosprawnością intelektualną w szkołach podstawowych PC-5S-MNP:
Wykład (grupa 1)
2025Z - Metodyka zajęć rewalidacyjno-wychowawczych PC-5S-WRW:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2025Z - Rozwój człowieka z perspektywy procesów sensoryczno-motorycznych 00-FF-RCB:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2025Z - Stymulacja zmysłów i integracja sensoryczno-motoryczna PC-5S-SZM:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2025L - Metody terapii niedyrektywnej osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu PC-5S-MNA:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2025L - Podstawy edukacji i rehabilitacji osób ze sprzężoną niepełnosprawnością PC-5S-PEH:
Ćwiczenia (grupa 1)
2025L - Praktyka asystencka w szkole (30 godz.) PC-5P-KIE3a:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2025L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w zespołach rewalidacyjno-wychowawczych dla dzieci z głęboką niepełnosprawnością intelektualną (20 godz.) PC-5P-ERI5:
Ćwiczenia (grupa 1)
2025Zn - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z umiarkowaną i znaczną niepełnosprawnością intelektualną w szkołach podstawowych PC-5S-MNP:
Wykład (grupa 1)
2025Zn - Metodyka zajęć rewalidacyjno-wychowawczych PC-5S-WRW:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2025Zn - Wprowadzenie do komunikacji alternatywnej i wspomagającej PC-5F-WKA1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2025Ln - Praktyka asystencka w szkole (30 godz.) PC-5P-KIE3a:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)