dr
Marta Wiśniewska
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Terminy konsultacji dla studentów
Rok akademicki 2024/2025
DYŻURY - SEMESTR ZIMOWY
Poniedziałek 11.30-12.30
Czwartek 8:30-9:30
St. Niestacjonarne
23.11.2024 13.00-14.00
19.01.2025 12.00-13.00
Koordynowane przedmioty
Prowadzone przedmioty
2019Z - Wybrane narzędzia diagnostyczne w pracy z dzieckiem z zaburzeniami integracji sensorycznej (IIst) SP-WND:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Z - Zastosowanie Południowo Kalifornijskich Testów Integracji Sensorycznej (II st.SI) SP-ZIS:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Zn - Podstawy teorii integracji sensorycznej (Kurs SI I) SP-PTI3:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2020Ln - Wybrane narzędzia diagnostyczne w pracy z dzieckiem z zaburzeniami integracji sensorycznej (IIst) SP-WND:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Ln - Zastosowanie Południowo Kalifornijskich Testów Integracji Sensorycznej (II st.SI) SP-ZIS:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021Zn - Podstawy teorii integracji sensorycznej (Kurs SI I) SP-PTI:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2021Zn - Wybrane narzędzia diagnostyczne w pracy z dzieckiem z zaburzeniami integracji sensorycznej (IIst) SP-WND3:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021Zn - Wybrane narzędzia diagnostyczne w pracy z dzieckiem z zaburzeniami integracji sensorycznej (IIst) SP-WND4:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021Zn - Zastosowanie Południowo Kalifornijskich Testów Integracji Sensorycznej (II st. SI) SP-ZIS4:
Ćwiczenia (grupa 1)
2021Zn - Zastosowanie Południowo Kalifornijskich Testów Integracji Sensorycznej (II st.SI) SP-ZIS3:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022L - Indywidualizowanie pracy dydaktyczno-wychowawczej z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi PE-2S-IPE:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022Zn - Metodyka wspomagania rozwoju integracji percepcyjno-motorycznej SP-MWI1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022Zn - Metodyka wspomagania rozwoju integracji percepcyjno-motorycznej SP-MWI2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2022Ln - Podstawy teorii integracji sensorycznej (Kurs SI I) SP-PTI:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2022Ln - Podstawy teorii integracji sensorycznej (Kurs SI I) SP-PTI7:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2023L - Konstruowanie programów wspierania rozwoju dzieci w klasach I-III PW-5F-KWK:
Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 4)
2023Zn - Zaburzenia w rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym i szkolnym SP-ZRD10:
Ćwiczenia (grupa 1)
2023Ln - Klasyczne i nowoczesne metody terapii pedagogicznej PW-5S-KNT:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2024Z - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z umiarkowaną i znaczną niepełnosprawnością intelektualną - 1 PC-5S-MUN1:
Wykład (grupa 1)
2024Z - Metodyka zajęć rewalidacyjno-wychowawczych PC-5S-WRW:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2024L - Metody terapii niedyrektywnej osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu PC-5S-MNA:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2024Zn - Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z umiarkowaną i znaczną niepełnosprawnością intelektualną - 1 PC-5S-MUN1:
Wykład (grupa 1)