aktywny pracownik nieetatowy
|
dr
Agnieszka Wołowicz
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Koordynowane przedmioty
2016Z - Metodyka pracy edukacyjno-terapeutycznej z uczniem z niepełnosprawnością intelektualną 10-5S-MTI1
2016Z - Praktyka SP-P-EIW
2016Z - Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia niewidomego i słabowidzącego SP-WOS
2016Z - Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia z niepełnosprawnością intelektualną SP-WOI
2016Zn - Metodyka pracy edukacyjno-terapeutycznej z uczniem z niepełnosprawnością intelektualną 10-5S-MTI1
2016Ln - Metody współpracy z rodziną 10-5S-MWR
2017Z - Praktyka SP-P-EIW
2017Z - Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia niewidomego i słabowidzącego SP-WOS
2017Z - Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia z niepełnosprawnością intelektualną SP-WOI
2017L - Konstruowanie programów terapeutycznych dla dzieci, młodzieży i dorosłych osób z autyzmem 10-5S-KPA
2017Zn - Metodyka pracy edukacyjno-terapeutycznej z uczniem z niepełnosprawnością intelektualną 10-5S-MTI2
2017Ln - Konstruowanie programów terapeutycznych dla dzieci, młodzieży i dorosłych osób z autyzmem 10-5S-KPA
2017Ln - Metody współpracy z rodziną 10-5S-MWR
2018Z - Pedagogika specjalna SP-PDS1
2018Z - Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia niewidomego i słabowidzącego SP-WOS
2018Z - Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia z niepełnosprawnością intelektualną SP-WOI
2018Z - Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia z niepełnosprawnością ruchową SP-WOP
2018L - Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia niesłyszącego i słabosłyszącego SP-WOF
2018Zn - Metodyka pracy edukacyjno-terapeutycznej z uczniem z niepełnosprawnością intelektualną 10-5S-MTI2
2018Ln - Metody współpracy z rodziną 10-5S-MWR
2018Ln - Socjologia niepełnosprawności 10-5F-SON1
2019Z - Praktyka SP-P-EIW
2019Z - Programy wychowawcze SP-PGW
2019Z - Współpraca z rodziną SP-WPR
2019Ln - Socjologia niepełnosprawności PC-2F-SON
Prowadzone przedmioty
2016 - Seminarium dyplomowe - 2 i złożenie pracy 10-PC-MGR2:
Seminarium (grupa 17), Seminarium (grupa 20)
2016Z - Metodyka pracy edukacyjno-terapeutycznej z uczniem z niepełnosprawnością intelektualną 10-5S-MTI1:
Ćwiczenia (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 1)
2016Z - Metodyka pracy z uczniem z umiarkowaną i znaczną niepełnosprawnością intelektualną SP-MZU:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Z - Psychologiczne uwarunkowania edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną SP-PUR:
Wykład (grupa 1)
2016Z - Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia z niepełnosprawnością intelektualną SP-WOI:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016L - Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych 10-5S-KIT2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Zn - Metodyka pracy edukacyjno-terapeutycznej z uczniem z niepełnosprawnością intelektualną 10-5S-MTI1:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2016Zn - Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia 10-5S-WOF:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2016Ln - Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych 10-5S-KIT2:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2016Ln - Metody współpracy z rodziną 10-5S-MWR:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2016Ln - Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia 10-5S-WOF:
Ćwiczenia (grupa 1), Wykład (grupa 1)
2017Z - Metodyka pracy z uczniem z umiarkowaną i znaczną niepełnosprawnością intelektualną SP-MZU:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Z - Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia z niepełnosprawnością intelektualną SP-WOI:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017L - Diagnoza funkcjonalna rozwoju emocjonalnego, społecznego i komunikacji dziecka małego oraz w wieku przedszkolnym 10-2S-DFE:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017L - Konstruowanie programów terapeutycznych dla dzieci, młodzieży i dorosłych osób z autyzmem 10-5S-KPA:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Zn - Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia 10-5S-WOF:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2017Ln - Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych 10-5S-KIT2:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2)
2017Ln - Konstruowanie programów terapeutycznych dla dzieci, młodzieży i dorosłych osób z autyzmem 10-5S-KPA:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Ln - Metody współpracy z rodziną 10-5S-MWR:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)
2018Zn - Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną 10-5S-EHN:
Wykład (grupa 1)
2018Zn - Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia 10-5S-WOF:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2018Ln - Metody współpracy z rodziną 10-5S-MWR:
Laboratorium/warsztaty (grupa 1), Laboratorium/warsztaty (grupa 2)