| Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek |
---|
7:00 | | | | | |
|
|
| | | | |
|
|
| | | | |
|
|
| | | | |
|
|
8:00 | | 8:00, LAB gr.10 Technologia informacyjna - Marta Maksim | | 8:00, LAB gr.10 Podstawy informatyki i technologie informacyjne dla nauczycieli wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej - Monika Rebizant | | 8:00, LAB gr.1 Aplikacje do nauki programowania - Monika Rebizant | | |
|
|
| | | | |
|
|
| | | | |
|
|
| | | | |
|
|
9:00 | | | | | |
|
|
| | | | |
|
|
| | | | |
| | |
|
| | | | |
9:50, LAB gr.3 Statystyka wielozmiennowa - Anna Krempa-Kowalewska | | 9:50, LAB gr.12 Technologia informacyjna - Marta Maksim | | 9:50, LAB gr.8 Podstawy informatyki i technologie informacyjne dla nauczycieli wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej - Monika Rebizant | | 9:50, LAB gr.1 Konstruowanie i programowanie robotów - Dominika Bardzińska | |
|
10:00 | | | | | |
|
|
| | | | |
|
|
| | | | |
|
|
| | | | |
|
|
11:00 | | | | | |
|
|
| | | | |
|
| | | |
| | | | |
|
11:40, LAB gr.1 Statystyka wielozmiennowa - Anna Krempa-Kowalewska | | 11:40, LAB gr.8 Statystyka wielozmiennowa - Joanna Świderska | | 11:40, LAB gr.6 Podstawy informatyki i technologie informacyjne dla nauczycieli wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej - Monika Rebizant | | 11:40, CW gr.1 Współczesne problemy społeczne w Polsce - Olga Rumianowska | |
| | | | |
|
|
12:00 | | | | | |
|
|
| | | | |
|
|
| | | | |
|
|
| | | | |
|
|
13:00 | | | | | |
|
|
| | | | |
|
|
13:30, LAB gr.6 Technologia informacyjna - Katarzyna Korbecka | | 13:30, LAB gr.6 Statystyka wielozmiennowa - Joanna Świderska | | | 13:30, CW gr.2 Współczesne problemy społeczne w Polsce - Olga Rumianowska | | |
|
|
| | | | |
|
|
14:00 | | | | | |
|
|
| | | | |
|
|
| | | | |
|
|
| | | | |
|
|
15:00 | | | | | |
| | |
|
| | | | |
15:20, LAB gr.8 Technologia informacyjna - Katarzyna Korbecka | | 15:20, CW gr.3 Współczesne problemy społeczne w Polsce - Olga Rumianowska | |
|
| | | | |
|
|
| | | | |
|
|
16:00 | | | | | |
|
|
| | | | |
|
|
| | | | |
|
|
| | | | |
|
| |