| Poniedziałek | Wtorek | Środa | Czwartek | Piątek |
---|
7:00 | | | | | |
|
|
| | | | |
|
|
| | | | |
|
|
| | | | |
|
|
8:00 | 8:00, CW gr.1 Specyfika zaburzeń w wybranych okresach rozwojowych - Agnieszka Abramiuk | | 8:00, LAB gr.2 Praca socjalna z osobami z zaburzeniami psychicznymi - Joanna Korycka | | 8:00, CW gr.1 Teoretyczne i praktyczne konteksty programów resocjalizacyjnych - Katarzyna Nawrocka | | dr M. Miałkowska-Kozaryna - odpracowanie zajęć | | |
|
|
| | | | |
|
|
| | | | |
|
|
| | | | |
|
|
9:00 | | | | | |
|
|
| | | | |
|
|
| | | | |
| | | |
|
| | | | |
9:50, CW gr.3 Specyfika zaburzeń w wybranych okresach rozwojowych - Agnieszka Abramiuk | | 9:50, LAB gr.2 Praca socjalna z osobami z zaburzeniami psychicznymi - Joanna Korycka | | 9:50, WYK gr.1 Wiktymologia - Katarzyna Nawrocka | | 9:50, WYK gr.1 Profilaktyka w pracy opiekuńczo-wychowawczej - Mieczysław Sędzicki | |
|
10:00 | | | | | |
|
|
| | | | |
|
|
| | | | |
|
|
| | | | |
|
|
11:00 | | | | | |
|
|
| | | | |
|
| | | |
| | | | |
|
11:40, CW gr.2 Specyfika zaburzeń w wybranych okresach rozwojowych - Joanna Marek-Banach | | 11:40, CW gr.1 Socjologia kultury - Beata Nessel-Łukasik | | 11:40, LAB gr.1 Warsztat pracy z młodzieżą nieprzystosowaną społecznie - Joanna Moleda | |
| | | | |
|
|
12:00 | | | | | |
|
|
| | | | |
|
|
| | | | |
|
|
| | | | |
|
|
13:00 | | | | | |
|
|
| | | | |
|
|
13:30, LAB gr.1 Projekt socjalny w pracy opiekuńczo-wychowawczej - Katarzyna Stanek | | 13:30, CW gr.2 Socjologia kultury - Beata Nessel-Łukasik | | 13:30, CW gr.1 Metodyka nauczania języka obcego w klasach I-III - Malwina Gnat | | 13:30, LAB gr.2 Warsztat pracy z młodzieżą nieprzystosowaną społecznie - Joanna Moleda | | |
|
|
| | | | |
|
|
14:00 | | | | | |
|
|
| | | | |
|
|
| | | | |
|
|
| | | | |
|
|
15:00 | | | | | |
| | | |
|
| | | | |
15:20, CW gr.4 Metodyka nauczania języka obcego w klasach I-III - Malwina Gnat | | 15:20, CW gr.2 Socjologiczne podstawy edukacji - Jarosława Lach | |
|
| | | | |
|
|
| | | | |
|
|
16:00 | | | | | |
|
|
| | | | |
|
|
| | | | |
|
|
| | | | |
|
| |