Adiunkt w jednostce Katedra Interdyscyplinarnych Studiów nad Niepełnosprawnością
|
dr
Kasper Sipowicz
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Terminy konsultacji dla studentów
Rok akademicki 2023/2024
DYŻURY - SEMESTR LETNI
St. stacjonarne
Poniedziałek 10:30-11:30
Środa 11:30-12:30 (Dyżur w formie stacjonarnej oraz poprzez aplikację MS Teams)
St. niestacjonarne
24.03.2024 13:00-14:00
28.04.2024 13:00-14:00
Koordynowane przedmioty
2016Z - Zespołowy projekt badawczy - 1 10-7F-ZB1
2016L - Zespołowy projekt badawczy - 2 10-7F-ZB2
2016Ln - Wybrane systemy i metody wsparcia 10-5F-WSM1
2017Z - Zespołowy projekt badawczy - 1 10-7F-ZB1
2017L - Integracja społeczna 10-5F-ISE1
2017L - Język obcy jako narzędzie komunikacji osób z niepełnosprawnością w erze globalizacji 10-FF-JON
2017L - Język obcy jako narzędzie komunikacji osób z niepełnosprawnością w erze globalizacji 10-FF-JON1
2017Zn - Pedagogika specjalna 20-1F-PES
2017Ln - Integracja społeczna 10-5F-ISE1
2017Ln - Język obcy jako narzędzie komunikacji osób z niepełnosprawnością w erze globalizacji 10-FF-JON
2017Ln - Wybrane systemy i metody wsparcia 10-5F-WSM1
2018Z - Zespołowy projekt badawczy - 1 10-7F-ZB1
2018L - Dogoterapia 10-FF-DOG
2018L - Język obcy jako narzędzie komunikacji osób z niepełnosprawnością w erze globalizacji 10-FF-JON
2018L - Praktyka specjalistyczna 10-7P-PRS
2018L - Zespołowy projekt badawczy - 2 10-7F-ZB2
2018Ln - Integracja społeczna 10-5F-ISE1
2018Ln - Język obcy jako narzędzie komunikacji osób z niepełnosprawnością w erze globalizacji 10-FF-JON
2019Z - Die Inklusion der Behinderte 00-0F-DIB
2019L - Język obcy jako narzędzie komunikacji osób z niepełnosprawnością w erze globalizacji 10-FF-JON
2019L - Praktyka dyplomowa 10-7P-PRD1
2019L - Praktyka specjalistyczna (20 godz.) ID-2P-KIE1
2019Ln - Integracja społeczna PC-2F-ISE
2019Ln - Język obcy jako narzędzie komunikacji osób z niepełnosprawnością w erze globalizacji 10-FF-JON
2020Z - Praktyka specjalistyczna (20 godz.) ID-2P-KIE1
2020L - Praktyka specjalistyczna (20 godz.) ID-2P-KIE1
2022Z - Andragogika specjalna PC-5F-ANS
2022L - Proseminarium PC-5F-PRO
2022Zn - Andragogika specjalna PC-5F-ANS
2023Z - Andragogika specjalna PC-5F-ANS
2023L - Edukacja włączająca PE-2F-EWL
2023Zn - Andragogika specjalna PC-5F-ANS
2023Ln - Edukacja włączająca PE-2F-EWL
Prowadzone przedmioty
2017L - Język obcy jako narzędzie komunikacji osób z niepełnosprawnością w erze globalizacji 10-FF-JON:
Wykład (grupa 1)
2017L - Język obcy jako narzędzie komunikacji osób z niepełnosprawnością w erze globalizacji 10-FF-JON1:
Wykład (grupa 1)
2017Ln - Język obcy jako narzędzie komunikacji osób z niepełnosprawnością w erze globalizacji 10-FF-JON:
Wykład (grupa 1)
2018L - Język obcy jako narzędzie komunikacji osób z niepełnosprawnością w erze globalizacji 10-FF-JON:
Wykład (grupa 1)
2018Ln - Język obcy jako narzędzie komunikacji osób z niepełnosprawnością w erze globalizacji 10-FF-JON:
Wykład (grupa 1)
2018Ln - Seminarium dyplomowe - 3 i złożenie pracy dyplomowej 10-PC-LI3:
Seminarium (grupa 6), Seminarium (grupa 17)
2019L - Inklusive Pädagogik und Didaktik in Deutschland und Österreich 00-0F-PDI:
Konwersatorium (grupa 1)
2019L - Język obcy jako narzędzie komunikacji osób z niepełnosprawnością w erze globalizacji 10-FF-JON:
Wykład (grupa 1)
2019Ln - Język obcy jako narzędzie komunikacji osób z niepełnosprawnością w erze globalizacji 10-FF-JON:
Wykład (grupa 1)
2020Z - Integration und Inklusion als Probleme der gegenwärtigen Bildung 00-0F-IIP:
Konwersatorium (grupa 1)
2020Z - Podstawy edukacji integracyjnej i włączającej PC-5F-PIW:
Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4)
2020Z - Systemy wsparcia osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi PC-5F-SWS:
Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 5), Wykład (grupa 1)
2020Zn - Systemy wsparcia osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi PC-5F-SWS:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Wykład (grupa 1)
2021Z - Podstawy edukacji integracyjnej i włączającej PC-5F-PIW:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 6)
2021Z - Systemy wsparcia osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi PC-5F-SWS:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 5), Wykład (grupa 1)
2021Z - Współczesna recepcja tekstów pedagogicznych PC-5F-WRP:
Ćwiczenia (grupa 2), Ćwiczenia (grupa 5), Ćwiczenia (grupa 7)
2021Zn - Systemy wsparcia osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi PC-5F-SWS:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2022Z - Podstawy edukacji integracyjnej i włączającej PC-5F-PIW:
Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 5), Ćwiczenia (grupa 6), Ćwiczenia (grupa 9)
2022Z - Systemy wsparcia osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi PC-5F-SWS:
Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4), Ćwiczenia (grupa 5), Ćwiczenia (grupa 9), Wykład (grupa 1)
2022Zn - Systemy wsparcia osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi PC-5F-SWS:
Ćwiczenia (grupa 1), Ćwiczenia (grupa 2), Wykład (grupa 1)
2023Z - Podstawy edukacji integracyjnej i włączającej PC-5F-PIW1:
Ćwiczenia (grupa 6), Ćwiczenia (grupa 7)
2023Z - Współczesna recepcja tekstów pedagogicznych PC-5F-WRP:
Ćwiczenia (grupa 3), Ćwiczenia (grupa 4)