![]() |
Adiunkt w jednostce Zakład Edukacji i Rehabilitacji Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną
|

dr
Radosław Piotrowicz
Zaloguj się, aby zobaczyć więcej.
Podstawowe informacje o użytkowniku
Terminy konsultacji dla studentów
Rok akademicki 2019/2020
Semestr zimowy
Studia stacjonarne
wtorek: 10:30-11:30
środa: 13: 30-14:30
Studia niestacjonarne
18.12.19 r. – 14:30 -15:30
08.02.20 r. – 12:00 – 13:00
***
Dyżur dr R. Piotrowicza z dnia 10 i 11.12.19 został przełożony na 12.12.2019, godz. 9.00-11.00.
Koordynowane przedmioty
2014Z - Fizjoterapia pediatryczna 10-2S-FPE
2014Z - Metodyka konstruowania indywidualnych planów rozwoju dziecka oraz programów terapeutycznych SP-MKI2
2014Z - Neurologia dziecięca SP-NED
2014Z - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania SP-P-WIP3
2014Z - Psychopedagogiczne metody wspomagania rozwoju małego dziecka (programy- kreatywna zabawa) SP-PMR
2014L - Elementy neurologii dziecięcej 10-2S-ELN
2015Z - Fizjoterapia pediatryczna 10-2S-FPE
2015Z - Metodyka konstruowania indywidualnych planów rozwoju dziecka oraz programów terapeutycznych SP-MKI2
2015Z - Metodyka wspierania rodziny dziecka 10-2S-MRN1
2015Z - Neurologia dziecięca SP-NED
2015Z - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania SP-P-WIP3
2015Z - Psychopedagogiczne metody wspomagania rozwoju małego dziecka (programy- kreatywna zabawa) SP-PMR
2015Z - Seminarium SP-S-WIP1
2015L - Elementy neurologii dziecięcej 10-2S-ELN
2015Zn - Fizjoterapia pediatryczna 10-2S-FPE
2015Zn - Przyroda w edukacji – metodyka 10-0S-PED1
2015Ln - Elementy neurologii dziecięcej 10-2S-ELN
2015Ln - Elementy psychiatrii dziecięcej 10-2S-ELD
2016 - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach opieki nad małym dzieckiem - 1 tydz. (20 godz.) 10-2P-WWR3b
2016Z - Fizjoterapia pediatryczna 10-2S-FPE
2016Z - Metodyka konstruowania indywidualnych planów rozwoju dziecka oraz programów terapeutycznych SP-MKI2
2016Z - Metodyka wspierania rodziny dziecka 10-2S-MRN1
2016Z - Neurologia dziecięca SP-NED
2016Z - Pedagogika specjalna SP-PSC
2016Z - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania SP-P-WIP3
2016Z - Psychopedagogiczne metody wspomagania rozwoju małego dziecka (programy- kreatywna zabawa) SP-PMR
2016Z - Seminarium SP-S-WIP1
2016Z - SensoPaka - program stymulacji rozwoju dziecka z poważnymi zaburzeniami neurologicznymi SP-SNP
2016Z - Wczesna interwencja logopedyczna 10-2S-WIL
2016L - Elementy neurologii dziecięcej 10-2S-ELN
2016L - Praktyka asystencka w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka 10-2P-WWR1b
2016n - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach opieki nad małym dzieckiem - 1 tydz. (20 godz.) 10-2P-WWR3b
2016Zn - Fizjoterapia pediatryczna 10-2S-FPE
2016Zn - Metodyka pracy z rodziną 10-0S-MPI
2016Zn - Metodyka wspierania rodziny dziecka 10-2S-MRN1
2016Ln - Elementy neurologii dziecięcej 10-2S-ELN
2016Ln - Praktyka asystencka w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka 10-2P-WWR1b
2017 - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach opieki nad małym dzieckiem - 1 tydz. (20 godz.) 10-2P-WWR3b
2017Z - Dydaktyka specjalna SP-DSP
2017Z - Fizjoterapia pediatryczna 10-2S-FPE
2017Z - Metodyka konstruowania indywidualnych planów rozwoju dziecka oraz programów terapeutycznych SP-MKI2
2017Z - Neurologia dziecięca SP-NED
2017Z - Psychopedagogiczne metody wspomagania rozwoju małego dziecka (programy- kreatywna zabawa) SP-PMR
2017Z - SensoPaka - program stymulacji rozwoju dziecka z poważnymi zaburzeniami neurologicznymi SP-SNP
2017L - Elementy neurologii dziecięcej 10-2S-ELN
2017L - Logorytmika 10-2S-LOR1
2017L - Praktyka asystencka w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka 10-2P-WWR1b
2017n - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach opieki nad małym dzieckiem - 1 tydz. (20 godz.) 10-2P-WWR3b
2017Zn - Fizjoterapia pediatryczna 10-2S-FPE
2017Zn - Metodyka wspierania rodziny dziecka 10-2S-MRN1
2017Ln - Elementy neurologii dziecięcej 10-2S-ELN
2017Ln - Logorytmika 10-2S-LOR1
2017Ln - Praktyka asystencka w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka 10-2P-WWR1b
2018Z - Fizjoterapia pediatryczna 10-2S-FPE
2018Z - Neurologia dziecięca SP-NED
2018Z - Pedagogika specjalna SP-PSC
2018L - Elementy neurologii dziecięcej 10-2S-ELN
2018L - Logorytmika 10-2S-LOR1
2018L - Praktyka asystencka w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka 10-2P-WWR1b
2018Zn - Fizjoterapia pediatryczna 10-2S-FPE
2018Ln - Elementy neurologii dziecięcej 10-2S-ELN
2018Ln - Logorytmika 10-2S-LOR1
2018Ln - Praktyka asystencka w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka 10-2P-WWR1b
2019Z - Fizjoterapia pediatryczna 10-2S-FPE
2019Z - Metodyka konstruowania indywidualnych planów rozwoju dziecka oraz programów terapeutycznych SP-MKI2
2019Z - Metodyka wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z niepełnosprawnością intelektualną 10-2S-MWC
2019Z - Niewerbalne metody komunikacji 10-2S-NMK
2019Z - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania SP-P-WIP
2019Z - SensoPaka - program stymulacji rozwoju dziecka z poważnymi zaburzeniami neurologicznymi SP-SNP
2019L - Elementy neurologii dziecięcej 10-2S-ELN
2019L - Logorytmika 10-2S-LOR1
2019Zn - Fizjoterapia pediatryczna 10-2S-FPE
2019Zn - Metodyka wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z niepełnosprawnością intelektualną 10-2S-MWC
2019Zn - Neurologia dziecięca SP-NED1
2019Zn - Niewerbalne metody komunikacji 10-2S-NMK
2019Ln - Elementy neurologii dziecięcej 10-2S-ELN
2019Ln - Logorytmika 10-2S-LOR1
Prowadzone przedmioty
2017 - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach opieki nad małym dzieckiem - 1 tydz. (20 godz.) 10-2P-WWR3b:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017 - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach przedszkolnych (oddziałach integracyjnych i specjalnych) realizujących wczesne wspomaganie rozwoju dziecka - 1 tydz. (20 godz.) 10-2P-WWR2b:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017 - Praktyka pedagogiczna (dyplomowa) w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka - 2 tyg. (80 godz.) 10-2P-WWR3c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Ln - Diagnoza funkcjonalna rozwoju emocjonalnego, społecznego i komunikacji dziecka małego oraz w wieku przedszkolnym 10-2S-DFE:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Ln - Metodyka konstruowania indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych 10-2S-MKP1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Ln - Niewerbalne metody komunikacji w rehabilitacji małego dziecka 10-2S-NMD1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Ln - Praktyka asystencka w placówkach opieki nad małym dzieckiem: żłobki, kluby malucha, domy małego dziecka 10-2P-WWR1c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Ln - Praktyka asystencka w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka 10-2P-WWR1b:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Ln - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach opieki nad małym dzieckiem 10-2P-WWR3e:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Ln - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach opieki nad małym dzieckiem: żłobki, kluby malucha, domy małego dziecka 10-2P-WWR2d:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Ln - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach przedszkolnych (oddziałach integracyjnych i specjalnych) realizujących wczesne wspomaganie rozwoju dziecka 10-2P-WWR3d:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Ln - Praktyka pedagogiczna (dyplomowa) w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka 10-2P-WWR3f:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Ln - Psychologiczno-pedagogiczne podstawy wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju w procesie uczenia się dziecka 10-2S-PIR1:
Wykład (grupa 1)
2018Z - Diagnoza funkcjonalna sprawności percepcyjno-motorycznych i poznawczych dziecka małego oraz w wieku przedszkolnym 10-2S-DFP:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018Z - Metodyka wspomagania rozwoju percepcyjno-motorycznego i poznawczego u dziecka 10-2S-MRP:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016n - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach opieki nad małym dzieckiem - 1 tydz. (20 godz.) 10-2P-WWR3b:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016n - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach opieki nad małym dzieckiem: żłobki, kluby malucha, domy małego dziecka - 1 tydz. (40 godz.) 10-2P-WWR2a:
Ćwiczenia (grupa 2)
2016n - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z zaburzeniami słuchu - 1 tydz. (40 godz.) 10-2P-WWR2:
Ćwiczenia (grupa 2)
2016n - Praktyka pedagogiczna (dyplomowa) w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka - 2 tyg. (80 godz.) 10-2P-WWR3c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Z - Diagnoza funkcjonalna rozwoju emocjonalnego, komunikacji i kompetencji społecznych SP-DFR:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Z - Diagnoza funkcjonalna sprawności percepcyjno-motorycznych i poznawczych SP-DFS1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Z - Diagnoza funkcjonalna sprawności percepcyjno-motorycznych i poznawczych dziecka małego oraz w wieku przedszkolnym 10-2S-DFP:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Z - Metodyka konstruowania indywidualnych planów rozwoju dziecka oraz programów terapeutycznych SP-MKI2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Z - Metodyka konstruowania indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych 10-2S-MKP1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Z - Metodyka wspomagania rozwoju percepcyjno-motorycznego i poznawczego u dziecka 10-2S-MRP:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Z - Podstawy organizacji i zarządzania placówkami zdrowia publicznego oraz poradnictwa psychopedagogicznego SP-POZ:
Wykład (grupa 1)
2017Z - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania - studium przypadku SP-P-WIP4:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Z - Proces uczenia się - jak wspomagać rozwój dziecka. Mechanizmy uczenia się SP-PUS1:
Wykład (grupa 1)
2019L - Diagnoza funkcjonalna rozwoju emocjonalnego, społecznego i komunikacji dziecka małego oraz w wieku przedszkolnym 10-2S-DFE:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019L - Metodyka konstruowania indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych 10-2S-MKP1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019L - Niewerbalne metody komunikacji w rehabilitacji małego dziecka 10-2S-NMD1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach opieki nad małym dzieckiem 10-2P-WWR3e:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach opieki nad małym dzieckiem: żłobki, kluby malucha, domy małego dziecka 10-2P-WWR2d:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach przedszkolnych (oddziałach integracyjnych i specjalnych) realizujących wczesne wspomaganie rozwoju dziecka 10-2P-WWR3d:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z zaburzeniami słuchu 10-2P-WWR2c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019L - Praktyka pedagogiczna (dyplomowa) w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka 10-2P-WWR3f:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019L - Wspomaganie rozwoju dziecka z zaburzeniami ze spektrum autyzmu 10-2S-WRA:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Zn - Diagnoza funkcjonalna sprawności percepcyjno-motorycznych i poznawczych dziecka małego oraz w wieku przedszkolnym 10-2S-DFP:
Ćwiczenia (grupa 2)
2017Zn - Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych 10-2S-KIT:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Zn - Metodyka konstruowania indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych 10-2S-MKP1:
Ćwiczenia (grupa 2)
2017Zn - Metodyka wspomagania rozwoju percepcyjno-motorycznego i poznawczego u dziecka 10-2S-MRP:
Ćwiczenia (grupa 2)
2018L - Diagnoza funkcjonalna rozwoju emocjonalnego, komunikacji i kompetencji społecznych SP-DFR:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018L - Diagnoza funkcjonalna rozwoju emocjonalnego, społecznego i komunikacji dziecka małego oraz w wieku przedszkolnym 10-2S-DFE:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018L - Diagnoza funkcjonalna sprawności percepcyjno-motorycznych i poznawczych SP-DFS1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018L - Metodyka konstruowania indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych 10-2S-MKP1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018L - Praktyka asystencka w placówkach opieki nad małym dzieckiem: żłobki, kluby malucha, domy małego dziecka 10-2P-WWR1c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018L - Praktyka asystencka w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka 10-2P-WWR1b:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach opieki nad małym dzieckiem 10-2P-WWR3e:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach opieki nad małym dzieckiem: żłobki, kluby malucha, domy małego dziecka 10-2P-WWR2d:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach wychowania przedszkolnego – przedszkola ogólnodostępne 10-0P-WY2b:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018L - Praktyka pedagogiczna (dyplomowa) w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka 10-2P-WWR3f:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018L - Psychologiczno-pedagogiczne podstawy wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju w procesie uczenia się dziecka 10-2S-PIR1:
Wykład (grupa 1)
2018L - Wspomaganie rozwoju dziecka z zaburzeniami ze spektrum autyzmu 10-2S-WRA:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Ln - Diagnoza funkcjonalna rozwoju emocjonalnego, społecznego i komunikacji dziecka małego oraz w wieku przedszkolnym 10-2S-DFE:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Ln - Praktyka asystencka w placówkach opieki nad małym dzieckiem: żłobki, kluby malucha, domy małego dziecka 10-2P-WWR1c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Ln - Praktyka asystencka w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka 10-2P-WWR1b:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Ln - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach opieki nad małym dzieckiem: żłobki, kluby malucha, domy małego dziecka 10-2P-WWR2d:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Ln - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z zaburzeniami słuchu 10-2P-WWR2c:
Ćwiczenia (grupa 2)
2017Ln - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach wychowania przedszkolnego – przedszkola ogólnodostępne 10-0P-WY2b:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017Ln - Psychologiczno-pedagogiczne podstawy wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju w procesie uczenia się dziecka 10-2S-PIR1:
Wykład (grupa 1)
2017L - Praktyka asystencka w placówkach opieki nad małym dzieckiem: żłobki, kluby malucha, domy małego dziecka 10-2P-WWR1c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017L - Praktyka asystencka w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka 10-2P-WWR1b:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach opieki nad małym dzieckiem: żłobki, kluby malucha, domy małego dziecka 10-2P-WWR2d:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017L - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z zaburzeniami słuchu 10-2P-WWR2c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017L - Psychologiczno-pedagogiczne podstawy wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju w procesie uczenia się dziecka 10-2S-PIR1:
Wykład (grupa 1)
2017L - Wspomaganie rozwoju dziecka z zaburzeniami ze spektrum autyzmu 10-2S-WRA:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018Ln - Diagnoza funkcjonalna rozwoju emocjonalnego, społecznego i komunikacji dziecka małego oraz w wieku przedszkolnym 10-2S-DFE:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018Ln - Metodyka konstruowania indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych 10-2S-MKP1:
Ćwiczenia (grupa 2)
2018Ln - Praktyka asystencka w placówkach opieki nad małym dzieckiem: żłobki, kluby malucha, domy małego dziecka 10-2P-WWR1c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018Ln - Praktyka asystencka w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka 10-2P-WWR1b:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018Ln - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach opieki nad małym dzieckiem 10-2P-WWR3e:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018Ln - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach opieki nad małym dzieckiem: żłobki, kluby malucha, domy małego dziecka 10-2P-WWR2d:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018Ln - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach przedszkolnych (oddziałach integracyjnych i specjalnych) realizujących wczesne wspomaganie rozwoju dziecka 10-2P-WWR3d:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018Ln - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z zaburzeniami słuchu 10-2P-WWR2c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018Ln - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach wychowania przedszkolnego – przedszkola ogólnodostępne 10-0P-WY2b:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018Ln - Praktyka pedagogiczna (dyplomowa) w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka 10-2P-WWR3f:
Ćwiczenia (grupa 2)
2018Ln - Psychologiczno-pedagogiczne podstawy wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju w procesie uczenia się dziecka 10-2S-PIR1:
Wykład (grupa 1)
2018Ln - Wspomaganie rozwoju dziecka z zaburzeniami ze spektrum autyzmu 10-2S-WRA:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016 - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach opieki nad małym dzieckiem - 1 tydz. (20 godz.) 10-2P-WWR3b:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016 - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach opieki nad małym dzieckiem: żłobki, kluby malucha, domy małego dziecka - 1 tydz. (40 godz.) 10-2P-WWR2a:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016 - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z zaburzeniami słuchu - 1 tydz. (40 godz.) 10-2P-WWR2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016 - Praktyka pedagogiczna (dyplomowa) w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka - 2 tyg. (80 godz.) 10-2P-WWR3c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Zn - Diagnoza funkcjonalna sprawności percepcyjno-motorycznych i poznawczych dziecka małego oraz w wieku przedszkolnym 10-2S-DFP:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Zn - Metodyka konstruowania indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych 10-2S-MKP1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Zn - Metodyka wspomagania rozwoju emocjonalno-społecznego dziecka 10-2S-MWE:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Zn - Metodyka wspomagania rozwoju percepcyjno-motorycznego i poznawczego u dziecka 10-2S-MRP:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017n - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach opieki nad małym dzieckiem - 1 tydz. (20 godz.) 10-2P-WWR3b:
Ćwiczenia (grupa 2)
2017n - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach przedszkolnych (oddziałach integracyjnych i specjalnych) realizujących wczesne wspomaganie rozwoju dziecka - 1 tydz. (20 godz.) 10-2P-WWR2b:
Ćwiczenia (grupa 1)
2017n - Praktyka pedagogiczna (dyplomowa) w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka - 2 tyg. (80 godz.) 10-2P-WWR3c:
Ćwiczenia (grupa 2)
2019Z - Diagnoza funkcjonalna sprawności percepcyjno-motorycznych i poznawczych dziecka małego oraz w wieku przedszkolnym 10-2S-DFP:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Z - Metodyka konstruowania indywidualnych planów rozwoju dziecka oraz programów terapeutycznych SP-MKI2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Z - Metodyka wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z niepełnosprawnością intelektualną 10-2S-MWC:
Ćwiczenia (grupa 2)
2019Z - Metodyka wspomagania rozwoju percepcyjno-motorycznego i poznawczego u dziecka 10-2S-MRP:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Z - Podstawy organizacji i zarządzania placówkami zdrowia publicznego oraz poradnictwa psychopedagogicznego SP-POZ:
Wykład (grupa 1)
2019Z - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach opieki nad małym dzieckiem 10-2P-WWR3e:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Z - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach przedszkolnych (oddziałach integracyjnych i specjalnych) realizujących wczesne wspomaganie rozwoju dziecka 10-2P-WWR3d:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Z - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania SP-P-WIP:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Z - Praktyka pedagogiczna (dyplomowa) w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka 10-2P-WWR3f:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Z - Proces uczenia się - jak wspomagać rozwój dziecka. Mechanizmy uczenia się SP-PUS1:
Wykład (grupa 1)
2019Zn - Diagnoza funkcjonalna sprawności percepcyjno-motorycznych i poznawczych dziecka małego oraz w wieku przedszkolnym 10-2S-DFP:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Zn - Metodyka wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z niepełnosprawnością intelektualną 10-2S-MWC:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Zn - Metodyka wspomagania rozwoju percepcyjno-motorycznego i poznawczego u dziecka 10-2S-MRP:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Zn - Modele i standardy wczesnego wspomagania rozwoju i wczesnej interwencji SP-MIS:
Wykład (grupa 1)
2019Zn - Psycholingwistyka rozwojowa - kształtowanie mowy i języka dziecka SP-PRK:
Ćwiczenia (grupa 1)
2019Zn - Psychologiczno-pedagogiczne uwarunkowania rozwoju małego dziecka w procesie uczenia się - Mechanizmy uczenia się SP-PMU:
Wykład (grupa 1)
2018Zn - Diagnoza funkcjonalna sprawności percepcyjno-motorycznych i poznawczych dziecka małego oraz w wieku przedszkolnym 10-2S-DFP:
Ćwiczenia (grupa 1)
2018Zn - Metodyka wspomagania rozwoju percepcyjno-motorycznego i poznawczego u dziecka 10-2S-MRP:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Ln - Diagnoza funkcjonalna rozwoju emocjonalnego, społecznego i komunikacji dziecka małego oraz w wieku przedszkolnym 10-2S-DFE:
Ćwiczenia (grupa 2)
2016Ln - Praktyka asystencka w placówkach opieki nad małym dzieckiem: żłobki, kluby malucha, domy małego dziecka 10-2P-WWR1c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Ln - Praktyka asystencka w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka 10-2P-WWR1b:
Ćwiczenia (grupa 2)
2016Ln - Psychologiczno-pedagogiczne podstawy wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju w procesie uczenia się dziecka 10-2S-PIR1:
Wykład (grupa 1)
2016Z - Diagnoza funkcjonalna rozwoju emocjonalnego, komunikacji i kompetencji społecznych SP-DFR:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Z - Diagnoza funkcjonalna sprawności percepcyjno-motorycznych i poznawczych SP-DFS1:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Z - Diagnoza funkcjonalna sprawności percepcyjno-motorycznych i poznawczych dziecka małego oraz w wieku przedszkolnym 10-2S-DFP:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Z - Metodyka konstruowania indywidualnych planów rozwoju dziecka oraz programów terapeutycznych SP-MKI2:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Z - Metodyka konstruowania indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych 10-2S-MKP1:
Wykład (grupa 1)
2016Z - Metodyka wspomagania rozwoju percepcyjno-motorycznego i poznawczego u dziecka 10-2S-MRP:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Z - Podstawy organizacji i zarządzania placówkami zdrowia publicznego oraz poradnictwa psychopedagogicznego SP-POZ:
Wykład (grupa 1)
2016Z - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania SP-P-WIP3:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016Z - Proces uczenia się - jak wspomagać rozwój dziecka. Mechanizmy uczenia się SP-PUS1:
Wykład (grupa 1)
2020Zn - Metodyka konstruowania indywidualnych planów rozwoju dziecka oraz programów terapeutycznych SP-MKI3:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Zn - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania - 1 SP-P-WIPa:
Ćwiczenia (grupa 1)
2020Zn - Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania - 2 SP-P-WIPb:
Konwersatorium (grupa 1)
2020Zn - Prawne podstawy organizacji i zarządzania placówkami zdrowia publicznego oraz poradnictwa psychopedagogicznego rodziny SP-PZZ:
Wykład (grupa 1)
2020Zn - Studium przypadku - indywidualna praca z dzieckiem i rodziną - praktyka SP-STP2:
Wykład (grupa 1)
2020Zn - Zabawa - programy wspomagania rozwoju dziecka małego i w wieku przedszkolnym SP-ZWD:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016L - Diagnoza funkcjonalna rozwoju emocjonalnego, społecznego i komunikacji dziecka małego oraz w wieku przedszkolnym 10-2S-DFE:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016L - Praktyka asystencka w placówkach opieki nad małym dzieckiem: żłobki, kluby malucha, domy małego dziecka 10-2P-WWR1c:
Ćwiczenia (grupa 1)
2016L - Praktyka asystencka w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka 10-2P-WWR1b:
Ćwiczenia (grupa 1)